Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Bus Simulator 2012 Açılışta İETT Tanıtım Videosu




BS2012 açılırken karşımıza çıkan videonun yerine İETT Metrobüs Tanıtım filmini ekledim.

Oyunun 720p gibi yüksek çözünürlüklü videoları kabul etmemesi videonun kalitesinden ödün vermeme neden oldu.

Tanıtım filminde de programın azizliğine uğradım o video daha da bir kötü çıktı. Bunu içn bir kaç resimle anlatımı destekleyeyim dedim. Beğenmeyenler orjinal açılış adlı linke tıkladıktan sonra indirdikleri dosyayı atarak eski haline çevirebilirler...



Not: 

İndireceğiniz dosyanın içinden hangi dosyaların değişeceğini görebilirsiniz
Yamayı uygulamadan önce eski dosyalarınızın yedeğini almayı unutmayınız.


İyi Oyunlar :)

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. videonun çözünürlüğünü yükseltebilirmisin

    YanıtlaSil
  2. oyunun kendi videosu kaliteli gibi gözüküyor onun çözünürlüğünde yapamıyormusunuz

    YanıtlaSil
  3. sayın sağlam acaba bunun burulaş versiyonunu yapabilirmisiniz http://www.youtube.com/watch?v=tf4POBvM-Ws

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm çok yoğunum. Ama benim paylaştığım videonun özelliklerine bakarak kendin de üretebilirsin.

      Sil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.