Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Bus Simulator 2012 Güncelleme V1.3.1


BUS SİMULATOR 2012 YENİ GÜNCELLEME PAKETİ ÇIKTI…
  Bus-Simulator-2012yaya.jpg
 t4022_1.jpg
BUS SİMULATOR 2012 YENİ GÜNCELLEME PAKETİ ÇIKTI…

—————————————————————————–

Giderilen Sorunlar:

* Yağmur ve fırtına etkileri güncellendi. 
* İç dikiz aynasında artık yolcular görünür hale getirildi.
* Başlangıç ve son duraklardaki hatalar giderildi.  (hat 4,8 ve 15 )
* Sürücü penceresi düğmesi düzeltildi.
* Pos sistemi ve bilet kesme işlemi geliştirildi.
* Otobüs hidrolik ayarları baştan tasarlandı.
* Körüklü otobüs kapı sorunları giderildi.
* Frenler geliştirildi. Ve fren sesleri eklendi.
* Kapıların üstüne ışıklar eklendi.
* Duraklar için yapılan anonslar düzenlendi ve netleştirildi.
* Hangar (başlangıç garajımız) kapı sorunu giderildi.
* Açık ve kapalı kapı konumunda değişken sıcaklık ayarı yapıldı.
* Para hataları giderildi.
* Duyuru eksiği olan duraklara yeni duyurular eklendi.
* Sokak lambaları geliştirildi ve anayollara daha güçlü lambalar eklendi.
* Yayaların elindeki kahve bardakları kaldırıldı.
* Otobüs kapılarındaki kilit ve kapanma hataları düzeltildi.
* Repaints (skin) hatası giderildi.
* Klima tuşarına eksik olan ışıklar eklendi.
* Yayalar artık körüklü otobüsün arka kısmında oturabilecek.
* F tuşu ile otobüsü kaldırma fonksiyonuna eklemeler yapıldı.
* Dolu otobüsler için # ile dolmuştur yazısı eklendi.
* Ödemeler kolaylaştırıldı.
* Nakit fonksiyonu düzenlendi.
* Trafik ışıkları yakınındaki durakların yerleri düzenlendi.
* Kaza süreleri değiştirildi.
* Oyundaki donma giderildi.
* Otobüs kapıları içeriden açılabilir hale getirildi.
* Fare ile kullanılan tuşlar baştan yapılandırıldı.

Yeni Özellikler ve Eklemeler:

* Hava durumu süreleri baştan düzenlendi.
* Yolcuların bilet için ödedikleri miktarlar ayalanabilir hale getirildi.
* HUB oyun yardımcıları kapatılabilir hale getirilerek geniş oyun alanı sağlandı.
* Araç seçimi kolay halaştırıldı ve yeri değiştirildi.
* Manuel kapının önüne otobüs eklendi.
* Otobüs artık fare ile kullanılabilecek. (Dönüşler, hızlanma ve yavaşlama)

Kurulum: 
"BusSimulator2012_Update_1.3.1.exe" adlı dosyayı çalıştırın. 
"Durchsuchen" yazan butona basarak oyunun kurulu olduğu yeri seçin. 
 " ÖR: C/ProgramFiles/Bus Simulator 2012 "
Ardında kabul edip İnstallieren diyerek yükleyin. 
Artık güncelleme yapıldı iyi oyunlar :)
(Download)  İndirme Linkleri

3 Parça  (3 PART)

Partları nasıl indiririm?

Linke tıklayınca açılan sitede imn speed yazan hız kadranın altına bakın. 
Orada  >> continue for free <<   yazısını göreceksiniz. Ona tıkladıktan sonra sağda bir doğrulama resmi ve solunda geri giden sayaç olacak. Sayacın bitmesini bekleyin. Ardından doğrulama resminde gördüğünüz sayıları solda çıkan kutucuğa yazın.  Akabinde >> validate Captcha << yazısına tıklayın. Bir daha sayaç çıkacak. Bu sayaç da bittikten sonra >> Start Download << yazısına tıklayarak indirme işlemini başlatabilirsiniz. Önemli bir not, ardarda indirme yapmak için 300 saniye beklemeniz gerekmektedir.

Yorum Gönder

51 Yorumlar

  1. bu güncelleme bus simulator 2012'nin ingilizce sürümündede geçerli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingilizce sürüm aslında 1.3.2 güncellemesidir. ve onun çalışması için bunun yüklü olması gerekiyor. aslında direk o yüklense de çalışacaktır.

      Yani İngilizce sürüm bu güncellemeden sonra çıkan sürümdür. o bunu kapsar. eğer ingilizce kullanıyorsan zaten bu güncellemeye sahipsin demektir.

      Sil
    2. Kurulum nasıl olacak ?

      Sil
    3. Açıklama kısmına gerekli bilgiler eklenmiştir. Kolay Gelsin !

      Sil
  2. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Birader Bu Türkçe Yamamı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu oyun için yama yapamıyoruz. Yapımcı firma sadece ingilizce yama yaptı ve onu da european bus simulator olarak güncelleme ile yayınladı. Blogdan ona da ulaşabilirsin

      Sil
    2. Bro bunu indirdim ama oyunda sorun oldu. Bus simulator durduruldu dio :(

      Sil
    3. Normal şartlarda hiçbir sıkıntı olmaması gerek. Kurulumu düzgün yaptığından emin olmalısın. Kaldırıp düzgün bir şekilde baştan kurmanı öneririm.

      Sil
    4. Alican 1.31 .13.2 yükledim oyunun klasörüne kurdum yordam bulunamadı gibi bir şey diyor ne yapmam lazım kardeş?

      Sil
    5. Konuyu incele..

      http://www.alicansaglam.com/2013/01/oyunlar-icin-gerekli-programlar.html

      Sil
  4. Ben bunu yükledim ama aynalar çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynaların aktif olması için ayarlar>Grafik> Spiegel ayarının "niedrig" "Medium" olması gerek diğer seçeneklerde kapalı olur ya da donar.

      Sil
  5. Ali ben bunu yükledim bendede sorun çıktı olmadı sana video çekip atayım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videoyu atabilirsen olur ya da youtube a yükle linkini mail yoluyla at. Daha rahat yardımcı olabilirim.

      Sil
  6. alicansaglam kardeş bn bu güncellemeyi yapdım oyun acılmıyor.

    Giriş noktası bulunamadı hatasını veriyor...

    Ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  7. Arkadaş ingilizce versiyonunu nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce 1.3.1 güncellemesini yükleyeceksiniz. Sonra ingilizce yama yazan güncellemeyi indireceksiniz ve yükleyeceksiniz. Bu sayade oyun inglice olacak.

      Sil
  8. abi bu ne ya 1 saat diyo 7 saat oldu inmedi daha yarıda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 Farklı alternatif link takımı var. Bunun için yapabileceğim bir şey yok. İnternet hızına ve sitenin indirme seçenekleriyle alakalı bir durum.

      Sil
  9. Ben indirdim kurulumuda oyunun kurulu oldugu yere kurdum ama hata weriyor yardım et lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanın resmini ve oyunda mı yoksa dosyaları atarken mi verdiğini açıklarsan daha iyi yardımcı olabilirim.

      Sil
  10. abi oyunun şifresi ney acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer oyunu oynarken sorduğu şifreyi diyorsan F7 tuşuna basarak bakabilirsin ya da yeni bölüm açıp çıkan numaraları bir kenara kaydettikten sonra oynamaya başla derim. o şekilde sorduğu numaraları yazarsın.

      Sil
  11. Acaba video olarak kurulumunu yayınlasan pek yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winrar kendi açılan arşiv işte videoya ne lüzum var. Browse kısmından oyunun kurulu olduğu klasörü göstereceksin ve başla diyeceksin.

      Sil
  12. Alican Merhaba arkadaşım kurulumu yapıyorum oyun sorunsuz açıyor ama hala Almanca sorun nedir acaba neyi eksik yapıyorum ? Cevap verirsen çok mutlu olurum iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu kurduktan sonra üzerine İngilizce Yamayı kurarsan ingilizce olur. Konuya alttaki linkten ulaşabilirsin.

      http://www.alicansaglam.com/2012/12/european-bus-simulator-2012-avrupa.html

      İyi Oyunlar :)

      Sil
  13. İyi geceler Alican kardeş paylaşımların için çok teşekkür ederim... Yazmış olduklarını harfiyen yaptım ama bende de diğer arkadaşlar gibi oyunu açtığımda "belirtilen yordam bulunamadı diyor" ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  14. Oyunlar için gerekli programlar konumu bir incele ;)

    YanıtlaSil
  15. Kardeslerim yardim edin lutfen bn bu oyunu orjinal Alicam fakat turkiyede hicbir teknoloji marrketlerinde bulamadim nerden bulabilirim ve alabilirim yardim edin lutfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye oyunun kutlu versiyonu gelmedi. Distribütörlerle anlaşma sağlanamadı. Oyunu steam üzerinden orijinal ve ucuz bir şekilde edinebilirsin.

      http://store.steampowered.com/app/253770/

      Sil
  16. Fakat bende internet yok onu nasil edinebilirim inyerneti olan bir yerden indirip cd ye atip yukleyemezmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır steamden oyun alıp oynamak için internet bağlantısı gerekir. Yasadışı olarak cdye atıp oynayabilirsin. Herkesin yaptığı gibi...

      Sil
  17. Ama sanirim o zaman bu guncelleme yuklenmez inyernet alamam zaten yoksa bana cok bagimlilik yapoyor simdi eger herkesin yapyigi gibi yaparsam guncellemeyi oyuna yukleyebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu önce yüklersin sonra bunu yüklersin sorun olmaz.

      Sil
    2. Bu patchi cok istiyorum nedeni aynalar onceden aynalar kotuydu ya o yuzden yani bi problem olmaz diyorsunuz.Cok soru soruyorum kusra bakmayin ama emin olmak icin soruyorum simdi oyunu herkesin yaptigi gibi aliyorum steamdan deil yani sonra bunu yukluyorum calisiyor yanlisim varmi?

      Sil
    3. Şimdi olay basit. Google amcaya "bus simulator 2012 indir" yazıyorsun ve oyunu indiriyorsun. Ardından bu yamayı yüklüyorsun. Hatta üstüne bir de 1.3.2 güncelleme yükle.

      Sırasıyla; önce oyunu yükle, 1.3.1 güncellemeyi yükle, ardından 1.3.2 güncellemeyi yükle. En sonda da Türkçe yamayı yükle.

      1.3.2 Güncellemesi : http://www.alicansaglam.com/2012/12/bus-simulator-2012-2-guncelleme-v132.html

      Türkçe Yama: http://www.alicansaglam.com/2013/10/bus-simulator-2012-turkce-yama.html

      İyi Oyunlar !

      Sil
    4. Cok saol Alican kardes sen olmasan yapamazdim bnim isteim aslimda oyudaki dikiz aynalarink bu update ile daha iyi yapmak ve oyunu daha zevkli yapmak bide bu updatelere uygun bi mercedes logo modu varmi ?? :)

      Sil
    5. Benim yaptığım herhangi bir skin modunu atarsan orijinal ldireksiyon logosu gözükecektir. Modlar her sürümde çalışır. Yeni sürümde çok daha güzel duruyor hatta !

      Sil
    6. Tamam cok tesekkur ediyorum su modu atsam olurmu:
      http://www.alicansaglam.com/2013/03/bus-simulator-2012-toplama-skin.html?m=1

      Sil
    7. Simdi oyunu indirdim patchlari yukledim sorunsuz calisiyor ancak bu sorum daha olacak otobusun kasasinda bozuk para bitince ne yapmaliyim?

      Sil
    8. Bitmeyecek sıkıntı yok. Oynamayabak sen ;)

      Sil
  18. Valla kackere para ustu verirken para bitti kaldim oyle bunu ancak garaja gidip ancak orda kasa gibi bi sey var onla giderebiliyorum baska turlu olmuyor bunun daha kisa yolu yokmudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bende uzun süreler oynadım bunu ama hiç böyle bir sorun yaşamadım. Yabancıların oynanış videolarını bir izle belki bir hata yapıyorsundur. Ben yanlış bir şey söylemeyeyim.

      Sil
  19. alican abi linkleri yenilermisin

    YanıtlaSil
  20. alican abi inşallah görürsün ben bu linkleri açamadım yeni link atarmısın ? (link bozuk olabilir)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerden son parti çalışıyor. Diğerleri maalesef iptal olmuş. Bu seçenek için klavuz ekledim. Yönergeleri izleyerek download yapabilirsin.

      Sil
  21. Ali Abi Part 1 e Tıklıyom The requested file is not available! Bu Hata Geliyor Neden
    Link Mi Bozuk?

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.