Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ Marcopolo Torino G7


Omsi için yabancı kaynaklı bir araç paylaşıyorum.

Videodan da anlaşılacağı üzere aracın her bir özelliği çalışmaktadır. Şık ve eğlenceli bir araç hoşuma gitti.
Aracın uzun yol otobüs özellikleri taşıması gayet iyi olmuş. 
Araçla birlikte bir sürü skin sizlerle...(orjinal)


[Resim: cs64t.jpg]


Kurulum ve diğer bilgiler indireceğiniz dosyada mevcuttur. 

Ben araca VENTİL MODU atarak video çektim. Fakat yüklerken içine koymadım. İstemeyebilirsiniz...

ÖNEMLİ NOT: Aracı attığınızda iki adet model gözükecek, otomatik yazanı seçiyorsunuz, sorunsuz oynuyorsunuz. alttakini seçerseniz hata alırsınız!

NOT: Aracın paylaşımdıcı manuel vites modunu da eklemişti. 
Fakat test ederken sorunlu olduğunu gördüm ve eklemedim.

Video 





Resimler



[Resim: cs648.jpg][Resim: cs64r.jpg][Resim: cs64x.jpg][Resim: cs64k.jpg][Resim: cs64s.jpg]

Linkler 







İyi Oyunlar Dilerim... :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar