Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Omsi Bus Simulator Direksiyon Ayarları - TÜRKÇE ANLATIM

Omsi The Bus Simulator ün şu anda dünyadaki en gerçekçi otobüs simulator oyunu olduğu aşikardır.
Bir çok arkadaş bu oyunu direksiyon setleriyle oynayarak gerçekçiliğe gerçeklik katmak istiyor. 

Direksiyon ile oynandı mı da oyunun zevki tam anlamıyla çıkıyor. 
Lakin bu ayarları yapmak herkes için kolay bir iş değil ne yazık ki...

Direksiyon ayar videosunu  Almanların çat pat ingilizcesinden dinlemektense 
Doğuş Yeniyurt adlı arkadaşımızın TÜRKÇE'si ile dinlemek daha iyi olacaktır. 
Bizler için ayar videosunu TÜRKÇE olarak Logitech G27 direksiyon sistemini tanıtarak çekti...


Videoyu Tam Ekran Yaparak 480p kalitede izleyebilirsiniz..



Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Acil Yardım Mouse Otobüs Dönmüyor Off Resimli Anlatın Lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların denetimden geçeceğini boşuna yazmadım oraya denetlenmesini bekleyeceksin.

      Nedir acil olan? Oyun oynamak mı?

      Herneyse sorununu düzgün bir şekilde açıklayıcı cümleler kullanarak yazarsan belki çözüm buluruz. Kuyruğuna basılmış kedi gibi çığırmaya gerek yok..

      Sil
    2. Alican Otobüsü Alıyorum Ama Otobüsü Sağa Sola Döndüremiyom Resimle Yada Videoyla Fln Yazıyla Anlat Nolur ;((

      Sil
    3. Amacın ne ne yapmaya çalışıyorsun. Neler yaptın da olmadı. Daha açıklayıcı bir şekilde yazamıyor musun?

      Direksiyonla mı oynayacaksın fare ile mi yoksa düz klavye kontrolleriyle mi ben nereden bileyim.

      Sil
  2. direksiyonu nası uzaklaştırcam çok yakın aynaları bile ok tuşlarını çevirerek görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araç yapımcıları öyle ayarladıysa geri çekmek zor bir iştir. Bence uğraşma. Daha yeni kaliteli otobüsler kullan

      Sil
  3. Alican Kardeşim öncelikle selamun aleyküm ben direksiyon kaplaması istiyorum hani otobüslerin direksiyonlarında kaplama oluyrya beyaz yada kırmızı renk nerden bulurum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.