Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ - Harita Düzeltme Eklentileri


OMSİ de açılmayan ya da bozuk olan haritalar için bir düzeltme yamasıdır. 

İndireceğiniz dosyanın içinde kurulum videolu olarak anlatılmıştır. 

Kurulum ve gerekli bilgiler indireceğiniz dosyada mevcuttur.

~~~~~~~~~~~~~~~~
İçindekiler

ADDON_SimpleStreets
Autobahnschilder
din_fonts_10
gcW_streetobjects_1.2.1
NemolusVerkehrsschilder
~~~~~~~~~~~~~~~~

İndirdiğiniz dosyada aynı video var ama zaten indirdiyseniz buyrun izleyin





Yapmanız gereken en önemli şey ilk önce "Diğerleri"  
klasöründekileri oyunun kurulu olduğu yere atmak. Sonra videoyu izleyin.

Linkler :



Kolay Gelsin :)

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. videodaki anlatılanların aynısının tıpkısını tam üç defa denedim. Her seferinde acaba bir yeri kaçırıyor muyum dedim daha dikkatli yaptım ama yok. Her seferinde aynı hatayı aldım. Hata sanırım şunun gibi bir şeydi "Omsi.exe Not Adresse..." buna benzer bi şey. YARDIM lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun kurlu olduğu dizini tanımıyor sanırım. ya da dosya eksiktir. Tabii "Diğerleri" klasöründekileri de atman gerekiyor.

      Sil
  2. Berlin Spandau Hattı Yanıt Vermiyor Yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılırken hiçbir şeye tıklama tuşlara basma o şekilde oyunun açılması bekle sorunsuzca açılır. Eğer otobüs seçme ekranını açınca hata veriyorsa sorun otobüste değil otobüstedir. Sıkıntıyı daha iyi açıklarsan yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. Deniyecem

      Sil
  3. Alican Süpersin Çalıştı :) Teşekürler +rep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Burada rep sistemi yok ama verdin kabul ediyorum. Iyi oyunlar ;)

      Sil
  4. slm alican kardeş ya harika diyar haritası herzaman hata veriyor bütün dediklerini yaptım olmuyor durakta yolcu yok bide işin komik tarafı harita bitiyor bembeyaz biyer çıkıyo otobüs içinde düşüyor karma karışık oluyor acaba nedeni ne olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obje eksikliğinden kaynaklanıyor o sıkıntılar. Son paylaştığım konulardaki güncelleme işlemini yap. Güzel bir Türk haritası daha paylaşacağım..

      Sil
    2. tamam teşekkürler paylaşta kardeş bıktım berlin spaundu oynamaktan çok sefer var ama yollar çok uzun ve karışık türk olsun karışık olsun onu çözerim ama bunu çzömek kolay olmuyor şimdiden teşşekürler son sorum bu son güncellemeleri nerede bulabilirim.

      Sil
    3. Projekt Szczecin 3.10 Haritası çok güzel. Onu bir dene, burada baylaştım.

      Ayrıca güncelleme için de son paylaştığım konulara bak ;)

      Arşiv kısmından tüm paylaşımlara ulaşabilirsin.

      Sil
    4. tmm denicem bu sefer de otobüs zıplamaya başladı bütün dediklerini yaptım genede zıplıyo 512 mb ekran kartı 2 gb ram intel pentium d 2,8 işlemci sence bu azmı bu oyun için indirdiğim haritada zıplmaz değilmi alican kardeş senide meşgül ediyorum ama .kusura bakma .

      Sil
    5. Otobüs zıplaması bu oyunda kasma sorununun gün yüzüne çıkmasıdır.

      Üzülerek söylüyorum sistemin yetersiz. Zıplaması çok normal. Grafikleri düşürmek en etkili çözüm. Öte yandan mod olarak yüklenmiş harita ve kaliteli otobüs paylaşımlarından uzak durmak bu sorunun çıkmasını bir nebze engelleyebilir.

      Sil
    6. tmm teşşekürler dediğinizi yapacağım kolay gelsin .

      Sil
  5. alican oyun içi sıkıntı yok fakat arabayı calıstıracagımız yerde otobüs gözüküyor ama diger yerler gunduzse benbeyaz geceyse simsiyah oluyor cozum lutfen :(

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.