Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ - İETT/BELBİM LCD Ekran Modu - ManLionsCityV2

Man lion's City V2 Aracı içn tasarladığım LCD Ekran Modudur.
İstanbulda otobüse binen birçok kişi görmüştür. 
Durakların yazıldığı LCD Ekranı... 

Bu ekran OMSİ'de olsaydı nasıl olurdu sorunun cevabını sunuyorum :)

Bu mod Graywolf'un yaptığı ayna modunun çalışmasına mani olacaktı.
 O nedenle bu mod ile ayna modunu birleştirdim. 

Ayrıca indireceğiniz dosyanın içinde videoda gözüken 
İETT Yeşil otobüs boyaması da olacak.... 

Tanıtım Videosu



Link

rar şifresi: alicansaglam





Keyifli Oyunlar Dilerim...

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. sürücü ekranında numaralar gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürücü ekranında ne numarasını görmek istediğinizi anlamadım. Zaten bu mod ekran modudur. Farklı bir şey içermez.

      Sil
    2. ekranda süre ve para miktarları gözükmüyor

      Sil
    3. Sol Shift Tuşuna basarak Y tuşuna basarsanız kırmızı yazıyla bilgiler çıkacaktır.

      Sil
  2. ekranda durak gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum sıkıntını daha net bir şekilde et. Neyi istediğini anlamıyorum.

      Sil
  3. belbim LCD ekranında duraklar ggözükmüyor ve otobüsün hat girdiğimiz makinede sayılar gözükmüyor şimdi resmini e postaylay atarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu şimdi anladım. Aracın Font yani yazı-harf dosyasını yanlış yere atmışsınız ya da silmişsiniz. O nedenle yazılar çıkmıyor. Ya da saçma ifadeler semboller çıkıyor.

      Sorunun çözümü çok basittir. Aracın kurulumunu düzgün şekilde tekrarlayın

      - Yani aracı silip tekrar kurun
      - Bu işlem esnasında skin ve diğer modları saklamayı unutmayın

      Özellikle font dosyasını doğru yere atarsanız sorun çözülecektir. Beni dosyalarını dikkatlice okuyun.

      Sil
  4. Alican Bi Sorum Olacaktı Ben Mousle Otobüsü Arkaya fln Döndüremiyorum Yardım Edermisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ tuşa basarken fareyi ileri geri sürersen yakınlaşır. Ortadaki tekerlek ile sağa sola bakacaksin. F1F2F3F4 tuşlarıyla da dışarı bakacaksin. Çok basit.

      Sil
  5. Sa ben bu yamayı yükledim otobüs seçmeye gelirken hata veriyo sebep ne ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Attığın bir modla çakışıyordur. Aracı silip tekrar yükle

      Sil
    2. yamaları söylüyorum hepsini burdan indirdim
      -Türkçe yama
      -Bu otobüs yaması
      -Mehlford yaması
      HANGİSİni silim ?

      Sil
    3. Bu araca attığın modları kastetmiştim ama sadece bu modlar varsa, kurulumda sıkıntı olmuştur. Bu modu tekrar yükle ve değiştirme sorularını onayla. Bir sorun olmayacaktır.

      Sil
    4. Sildim Yükledim sorunum çözülmedi maalesef.

      Sil
  6. Bu Yama Man Lion City Sarı kaplamadada geçerlimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yükledikten sonra skin yamasını yüklersen sorun olmadan çalışır.

      Sil
  7. sayın alican sağlam bey sitenize bayılıyorum bütün otobüslerimi ve haritalarımı hatta modlarımı bile buradan indiriyorum çok teşekkür ederim tebrikler (h)

    YanıtlaSil
  8. Rica ederim. Yeni projeler var ;)

    Takibe devam, iyi oyunlar :)

    YanıtlaSil
  9. abi omsi 2 bir türlü yapamadım

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.