Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ - HARİKA DİYAR HARİTASI %100 TÜRK YAPIMI !


OMSİ BUS SİMULATOR TÜRK HARİTASI !

OMSİ için yapılmış yabancılara taş çıkaran muhteşem harita ! 



---------------------------

4 aylık uğraşılar sonucunda ortaya çıktı.
Tamamen yerli bir harita olup adından da anlaşılacağı gibi hayalidir.


Paylaşmak için biraz acele ettiğimden eksiklikleri 

ve hataları mevcuttur ancak 1.01 güncellemesi ile yeni

 bir hat ve bu hatalar düzeltilmiş olarak sunulacaktır...


Emeği geçenler :



Harita Yapımcısı : Ercan Çöl "oldcitylee"


*Haritada durak seslerim benim -  "alicansaglam" Alican Sağlam  - 
tarafımdan hazırlanmış olup İETT otobüs sesleriyle aynıdır. 

* "SLeePForeveR" Kazım Özkoyuncu  editörde yardımda bulunmuştur. 
*"1942Ertan" ve "Aslanbaş06"  tarafından hazırlanan objeler kullanılmıştır.

Bu bir http://www.kamyoncuyuz.biz/ çalışmasıdır.

Tüm OMSİ Bus Simulator oyuncularına armağanımızdır. 


ÖNEMLİ NOT !

Haritada çok fazla obje kullanıldığı için oyunda kasma-donma sorunları oluşabilir. 
Bu sorunları çözmek için grafik ayarlarınızı düşürmeniz gerekiyor. 
Oyun açıkken arka planda farklı programları çalıştırmayın !




179 Hattından Servis Videosu






Durak Seslerinin Çalışmasını İstediğiniz Otobüsün 
Sound Klasörüne "Ansage" klasörünü atmanız gerekiyor.



LİNKLER

İndireceğiniz Dosyanın Rar şifresi:    www.kamyoncuyuz.biz

İndirme Seçeneklerinden Birini İndirmek Yeterlidir.


Seçenek 1 - Tek Parça Link 



Seçenek 2 - Torrent Hızlı Link (Torrent Programı Gerekir )



Seçenek 3 - Parçalı Linkler  (Partlı Sistem) 4 Parçayı da İndirin !







*Partların hepsini indirdikten sonra yeni bir klasörde toplayıp OMSİ yazan klasörü oyuna atın
____________________________________________________
.............Önemli.........

Oyunda hata alırsanız alttaki linki indirip "Kreuz_MC" adlı klasörü omsi/sceneryobjects in içine;"Fonts" adlı klasörüde omsi klasörüne atıp çıkan sorulara evet i tıklayıp oyunu açsınlar.



~~~~~~~~~~

*Otobüse atılacaklar klasörünün içinde bulunan "Harika Diyar.hof" 
dosyasını da yine otobüsün klasörüne atınız aksi 
halde duraklarda yolcuları göremezsiniz...

~~~~~~~~~~


*Trafikteki otobüsler MAN NL 202 BVG Edition olduğundan bu otobüsü indirmeniz gereklidir


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Altta linklerini verdiğim araçları indirip oyuna atarsanız bu haritada çalışacaklar..







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarım Konu Yeterli Olmuştur. 
El Emeği Göz Nuru Bir Çalışmadır
Tamamen Türk İşi Türk Yapımı Bir Haritadır





Yorum Gönder

79 Yorumlar

  1. içinde neler var? hatlar varmı? türkce yama gereklimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. otobüsün içinde dijital ekran varmı

      Sil
  2. Ben araç içi durak seslerini yaptım. Otobüs içi LCD ekran eklentisi otobüs yamasıdır. Ve bu harita o modu içermez. Türkçe yama ile alakası yoktur. Yapımcılar zaten Türk olduğumuz için haritanın her bir şeyi Türkçedir.

    Sorunsuz bir harita paylaşımıdır. Hatlar ve diğer gezen otobüsler mevcuttur. Söylenenleri aynen uyguladığınız takdirde hiçbir sorun almadan rahatça oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi bende herşey normal ama hatta çıkçağımda lıne:17900 yazıyorum rota:01 yazıyorum rotayı kabul etmiyor yanlış rota diyor bunu tüm hatlarda yapıyor nasıl düzeltebilirim yardımcı olurmusun

      Sil
    2. Indirdiğin klasörde harikadiyar.hof diye bir dosya var. Bu dosyayi kullandığın otobüsün klasörüne atman gerekiyor. Ör: vehicles/manlionscity içine atacaksın.

      Sil
    3. ben harikadiyar.hof dosyasını attım kullandığım araca ama gene olmadı halen rota yanlış diyor

      Sil
    4. Rotayı yanlış giriyor olabilir misin?

      Sil
  3. yav 2 defa 3 defa dediklerini yaptım olmuyo mk

    YanıtlaSil
  4. Torrent çok yavaş depositten 160 kb yi geçemiyorum 16 mbps int var torrenti güçlendirme veya media fire gibi yerlere upload edebilirseniz sevinirim...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben hat çekemiyorum yani hat numarasına göre tur sayısı gelmiyoo boşluk oluyo dolayısıyla oynıyamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu doğru yaptığınızdan eksik dosya olmadığından emin olun. ayrıca verdiğim araç linklerini de indirip kurarsanız bu tür hataları en aza indirgemiş olacaksınız.

      Bu sorun dosya eksikliğinden kaynaklanır.

      Sil
  6. selam alican .ben harika diyar ı sorunsuz çok güzel bir şekilde oynuyordum. ancak bir sıkıntıdan dolayı omsi 'yi pcden sildim. ve tekrar yükledim. Harika diyarı oyuna attığımda. Harita seçme yerinde harika diyar çıkmıyor. diğer 2 harita var ama bu yok. acaba neden olabilir ..çok canım sıkıldı 2 haritayla oynamaktan

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    \OMSİ\maps\Harika Diyar klasörü içinde Global.cfg dosyasının olup olmadığını kontrol edin. Bu dosyada yazar harita isimleri. Haritanını sorunsuz şekilde indirilip kurulduğundan emin olmalısınız. Dosyalar eksikse yahut yanlış kurulum varsa bu tür sorunlar olabilmektedir.

    ___

    Ayrıca bir ekbilgi vereyim. Bunu ister uygulayın ister uygulamayın...

    Ekbilgi: Kendiniz maps klasöründe grundorf haritasının klasörünü kopyalayarak adını "istanbul" gibi bir şey yapabilirsiniz. daha sonra yeni oluşturduğunuz klasöre girerek global.cfg dosyasını not defteri ile açtıktan sonra

    "[name]" tagını bulup (en üsttedir) altındaki grundorf kısmınıa istediğiniz ismi verebilirsiniz bu şekilde bir deneme yaparak haritanın gözüküp gözükmediğini kontrol edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. saol kardeşim global dosyası yokmuş attım içine oldu. ama şimdi taam oyuna girerken böyle bir hata alıyorum http://k1306.hizliresim.com/1b/t/pk5lz.jpg
    acaba bu sefer ne oldu :D

    YanıtlaSil
  9. Bunun sebebini de kısaca şöyle açıklayabilirim. Attığınız dosyaları içinde eksik şeyler var. bu nedenle haritayı tamamen kaldırdıktan sonra sıfırdan kurulum yapın bu şekilde bu sorun çözülecektir

    YanıtlaSil
  10. offf.. Yine ben :D dediklerini yaptım tamamen sildim. tekrar kurdum. hatta oyunu silip baştan kurdum. harika diyar ı attım oyuna girdim. ama grafikler yüklenmemiş oluyor. şöyle. http://m1306.hizliresim.com/1b/t/pkgf6.jpg
    daha sonra ayarlara girdiğimde şok oldum. bütün grafik ayarları sıfırlanmış . onuda şöyle anlatıyım.
    http://m1306.hizliresim.com/1b/t/pkgfy.jpg
    http://u1306.hizliresim.com/1b/t/pkgg8.jpg
    http://r1306.hizliresim.com/1b/t/pkggr.jpg
    acaba nie böyle bütün ayarları resetledi.
    birde bütün ayarları nasıl eski haline getirebilirim. eski ayarlar (yani oyunun kendi ilk kuruluşundaki ayarlar çok güzeldi onlarla oynuyordum) geri istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Oyunu kaldırıp tekrar kurunca zaten ilk ayarlarına döndü. Bence sen ayar yaptın da hatırlamıyorsun. O ayarları geri getirmenin bir yolu yok. Çünkü ayar dosyaları da oyunun kurulu olduğu klasörde bulunur. GTA gibi belgelerime atmaz.

    Bunun için oyunu silmene de gerek yoktu. Üzgünüm baştan yapacaksın. Zaten şuan ayarlar oyunun önerdiği şekilde. Ayrıca haritanın öyle gözükmesi de normal maksimum uzaklıktaki nesne ayarıyla oynarsan daha uzaktaki yerler de gözükecektir. Otobüs seçip oyuna başlarsın normal olduğunu göreceksin.

    YanıtlaSil
  12. Tamamdır sonuçta öyle böyle çözdüm sorunu . Şimdi birşeyi merak ettim.bu ansage klasörünü sound dosyasının içine direk atıcaz mı . yoksa ansage nin içindekilerini mi sound dosyasına atıcaz...

    Umarım bu son sorum olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sound klasörünün içine ansage atılacak. yoksada ilk oluşturmayı sen yap. Tabi tüm araçlarda ses çalacak diye bir kaide yok. Man Lions City ile oynuyorum ben hep çok güzel oluyor.

      Öte yandan bu haritada bir sonraki durakları yaptım. Yani vardığın durak değil bir sonraki durak çalacak. Bir sorundan ötürü o şekilde yapmayı uygun görmüştük. Tavsiyem iki durak arasındayken sesi çalman. Bu sayede bir sonraki durak diyecektir.

      Şimdiden iyi oyunlar ;)

      Sil
  13. Alican ben bu harita yı indirdim herşey oldu ama harika diyar haritasına girip oyunun açılmasını bekliyorum ve karşıma bir hata çıkıyor sonra oyun açılmaya devam ediyor ve açılıyor. Ama grafikler bozuk oluyor yol yeşil oluyor otobüs yere giriyor bu gibi hatalar var nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şimdide bu sorunu çözdüm şimdi duraklarda yolcu lar görünmüyor harikadiyar.hof dosyasını attım otobüsün içine ama hala görünmüyor yolcu...

      Sil
    2. Bu sorunun nedeni bazı harita objelerinin eksik olmasıdır. Düzgün indirme ve kurulum yaptığınızdan emin olmalısınız. Ayrıca kurulum yaparken kopyalama ve değiştirme sorularını onaylarsanız dosyalar atılıp değiştirilecektir. Bu sorun ancak öyle çözülebilir.

      Sil
  14. Selam Alican kardeş. Ben Harika diyarı yükledim. Sorunsuz çalışıyor.
    Ama

    Hani ibişi yazdıktan sonra otobüs numarası, sonra depotunu, sonra LİNE bölümünü yazıyorum. TOUR kısmına gelince hiçbir şey gözükmüyor.

    Birde dağlar beyaz gözüküyor. Yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Aracı seçerken depo bölümünden harika diyarı seçtikten sonra oyuna başlayabilirsiniz. Sadece IBIS aletinden Linie ve Route kısmını yazmanız hat kodlarının tabelada çıkması için yeterli olacaktır. tourla ilgilenmenize açıkçası gerek yok. Üst menüdende aracı servis için kaydettirip saate göre servis atabilirsiniz.

      Dağlara gelince attığınız dosyalarda kaplama dosyası eksik olmalı. Eğer hata vermiyorsa sorun teşkil etmez. Oyununuza bakın ;) kurcalarsanız bozulabilir :)

      Sil
  15. Alican kardeş ama saat belli olmadan (LİNİE TOUR) yolcular binmiyor ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linie ve tour ayarı IBIS aletinden yapılır ve bunun sayesinde araçtaki hat tabelasında sondurak yazıları çıkar. Eğer yolcular var ve bunu yazdığınız halde binmiyorsa yanlış duraktasınız. Üst menüden hangi hattın hangi yönde gideceğine dair bir nevi navigasyon görevi gören düğmeye basabilirsiniz. Onun sayesinde hangi hattın nereye gideceğini görebilirsiniz. Eğer yine üst menüden servis kağıdı alırsanız o kağır sayesinde tam saatinde durakta olursunuz ve en çok yolcuyu kaparsınız. Oyunun işleme mantığı bu şekildedir.

      Sil
  16. Zaten o kağıta yazma işlem olmuyor. Yardım edebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer o ekranı açtığında hattı seçtikten sonra sondurağı seçerken boş kutucuk çıkıyorsa harita dosyaları eksik demektir. Kurulumu düzgün yaptığından emin olmalısın.

      Sil
  17. Tamam. Oldu SAĞOL

    YanıtlaSil
  18. alican ya bende senin dediklerinin hepsini yaptım ama yolcular yine gözükmüyor harika diyar.hod da atım bundan başka .hof olmuyacak mı? lütfen geri dön

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki araba linkleri dahil her şeyi indirmen gerekiyor en güzel sonuçları görebilmek için. Tüm linkleri indirip kurulum yaptıysan açılması gerek.

      Sil
  19. Bn oyuna girdiğimde harita yerini harika diyar yapıp başla ya bastığımda bi hata alıyorum nasıl çözcem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir hata aldığını söylemezsen ben nasıl yardımcı olabilirim?

      Haritada otobüsler olmadan yükle seçeneğini seçerek başlatmayı dene bakalım.

      Sil
  20. Selamun Aleyküm

    ben herşeyi yükledim partları fakat 2 sorunum kaldı

    1.si : haritalar yukleniyor dediginde bir hata alıyorum yeryüzünde bazı objeler bulunamadı diyor. tamm diyorum sonra tekrar başlat diyorum giriyor.

    2.si ise : ben mercedes benz iett otobüsü indirdim kullanacagımız otobusun icine atacagımız olan dosyaları attım oyuna başlayınca duraklar gözükmüyor sadece isimleri gözüküyor ve durakta hiçbir yolcu yok.

    yardımcı olursanız sevinirim.

    İYİ Günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu olmaması sorunu eksik harita objesi olmasından kaynaklanır. Eğer doğru kurulum yaptığından eminsen, haritaları düzeltme eklentileri konusunu bir incele. Eğer o da çözüm olmazsa yapılacak başka bir şey yok ne yazık ki. Harita açılırken verdiği hata da obje eksikliğinden kaynaklanır zaten.

      Sil
  21. Arkadaşım çok güzel çalışma çok beğendim ama harikadiyarı açıyorum create terrain denen yerde duruyor uzun süre bekledim fakat olmadı ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeryüzü objeleri yüklenirken bir hata çıkıyordur ekrana da sen görmüyorsundur. Harita objelerin eksik o nedenle yüklenirken hata veriyor. Dosyaları düzgünce kopyalamak tek çözüm.

      Sil
  22. Öncelikle İyi Günler Alican Kardş Ben Mapı İndirdim Sonra Rardan Çıkarttım Ve Oyunun İçine Attım Ama Oyunda Haritayı Seçiyorum Araçlar Yükleniyor Diyor Kalıyor Yanıt Vermiyor Bunun Nedenini Bir Çözermisin Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıt verir hiçbir şeye basmazsan o şekilde yüklenir. Tıklarsan tuşlara basarsan oyun yanıt vermez bu kadar basit.

      Sil
  23. merhaba line 17900 giriyotum route 01 yazıyorum yanlış rut diyor nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  24. Kullandığın otobüsün için .hof uzantılı harita dosyasını atman gerekiyor.

    İndirdiğin klasörde harikadiyar.hof diye bir dosya olacak.O dosyayı kullandığın tüm otobüslerin klasörlerine atmalısın. Örnek olarak: mrsoftware/OMSİ/Vehicles/Man_Lion_City içine...

    YanıtlaSil
  25. Merhaba arkadaşlar harita yaması için çok teşekkürler güzel bir harita ancak ben hatlarda tur sayısını ayarlayamıyorum ''Sceneryobjects/Denlog/1et001/1et001.sco'' diye bir ata alıyorum bunu çzöemedim daha önce araba hatası alıyordum onları hallettim bir tek bu kaldı bu dosyayı da hiç bir yede bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burak, iletişim formu bölümünden bir form doldur. Orada iletişim bilgilerini doğru gir sana dosyalarını atayım. bende var o dosya ;)

      Sil
    2. aynı hatayı bende aldım yardımcı olurmusunuz ?

      Sil
  26. Beyler Alicana Laf Yok Adamın Dibi iiii

    YanıtlaSil
  27. Alican Ben Kamerayı Aşşa indiremiyorumm Yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araç içi ve dışı için kamera kontrolü fare ile yapılır. Sağ tuş ile yakınlaştırma/uzaklaştırma orta tekerlek ile de sağ-sol-aşağı-yukarı hareket ettirebilirsin.

      Sil
  28. alican bey ben partları indirdim ama nasıl birleştireceğimi bilmiyorum bana bu konuda yeterince bilgi verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirilen parçalarda part1 e sağ tıklayıp dosyaları Harika Diyar klasörüne çıkart seçeneğini seçince 4 parttaki tüm dosyalar o klasöre çıkar. Ardından içinde yazan bilgilere göre kurlum yaptığın takdirde bir sorun olmadan oynayabilirsin.

      Sil
  29. Gerçekten güzel haritada :) Ben en çok OMSİ de aylarca indirip zaman harcadağım yazımı omsiyle geçirdiğim günlerde ki dosyalarım silindi şimdi geri baştan ama Emeğine sağlık... :)

    YanıtlaSil
  30. Birde bir sorum olucak size ama yardımcı olursanız çok makbül geçer alican bey. Benim silinen MAN NL202 otobüsümde çok yenilikler vardı şimdi bazılarını bulmakta güçlük çekiyorum. En önemliside benim için otobüste olmazsa olmazı ekran oluyordu otobüsümün içinde. Bunun için bir yama ve ya her hangi bir dosya paylaşımı yaparsanız ya da şahsi bir şekilde bana yollarsanız çok sevinirim. Sizi çok takip ediyorum OMSİ'de yaptıklarınız şaheser çalışmalar yalnız bu konudada yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir ekran vardı. İletişim formu doldurarak bir görsel link eklersen arşivi karıştırabilirim...

      Sil
  31. Bende yeni omsi oynayanlardanım BS12 çoktan beri oynuyorum ama omsiyi atladım sonra farkettim ki çoğu kişi paylaştıkları fotoğraflarda otobüslerinde ekran var bunu nasıl yapabiliriz acabaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi araçta nasıl bir ekran gördün? Bunu iyice açıklarsan belki yardımcı olabilirim..

      Sil
    2. Gerçek otobslerin içnideki ekran gibi düşünün şu duraktan sonra şurası gibi ekranlar oluyor digital ekran oluyr sanırm ve bu arada MAP'ı yükledim çok güzel, hoş emeğine sağlık ama duraklarda yolcu yok. harikadiyar.hof'uda attım ama yinede görünmüyor boş sefer yapıyorum :d

      Sil
    3. Man lions city için iett ekran modumu yayınlamıştım daha önce. Arşive bakıp indirebilirsin. Diğer araçlar için desteğim yok. Haritanın kurulumu düzgün yapılmazsa eksik objeden ötürü yolcu olmama sorunu ortaya çıkar.

      Sil
    4. Evet, zaten oyuna girerken obje hatalarıyla karşılaşıyorum. Eksik dediği dosyalara baktım 3 tane hata aldım Mercedes Amg falan yazıyordu onu attım ama diğerleri muro.sc falan tam bilmiyorum. Arşivden çıkarırkende çıkaramadığı 3 tane dosya vardı onuda bulup attım içine ama yine aynı hatalar seferi yapıyorum ve bir umut yine yolcu yok b-(

      Sil
    5. Üzgünüm yapabileceğim bir şey yok bu konuda. Kendi klasörümü vermek isterdim ama kaç gb düşünemezsin. O nedenle elim bağlı...

      Sil
  32. Alican kardeşim merhaba ben uzun zamanda oynuyorum bu yamayı gördüm ama şu ''Harika Diyar.hof" tam olarak dosya dosya nereye atıcagımı söylermisin şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haritada yolcu yoksa oynayamazsın. O sorunun çözümü yok..

      Sil
  33. ben kurdumda bazı haritalarda hata aldım nasıl düzeltirim

    1.eskişehir haritasi

    hatası
    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://u1312.hizliresim.com/1j/5/v5zl8.jpg[/img][/url]

    2. harika diyar haritası

    hatası

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://u1312.hizliresim.com/1j/5/v5zlt.jpg[/img][/url]

    3. yedi tepe haritası

    hatası

    [url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://u1312.hizliresim.com/1j/5/v5zml.jpg[/img][/url]

    bunları nasıl düzeltirim şimdiden çok saol alican kardeşim...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. hatanın çözümü obje eksikliğinden kaynaklanır. Eğer kurulumu doğru yaptığından emin isen çözümü yok. 2. hata içinde bu geçerli. Sarı ünlem varsa yolcular çıkmıyor :(

      3. hata için çıkan mesaja nein diyerek devam et. Eğer sarı ünlemli hata vermezse oyunu açıp oynayabilirsin. Sarı ünlem çıkarsa üzgünüm çözümü yok.

      Biraz bekle EskişehirV2 geliyor ;) Onda rahatça oynayabileceksin.

      Sil
  34. '*Partların hepsini indirdikten sonra yeni bir klasörde toplayıp OMSİ yazan klasörü oyuna atın' demişsiniz ? ben tek linkten indirdim ama 4 tane harika diyar kılasörü çıktı ve hepsindede ayrı ayrı OMSİ kılasörü var ben hangisini oyuna atacam yardımcı olursanız ve konuyu biraz daha açarsanız sevinirim... oynamak için sabırsızlanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında OMSİ 2 için uyarlanan yeni bir harita paylaşımda olacak. Teknik sorunlar aşıldığında çok güzel bir çalışma sizlerle... Biraz daha beklemeni tavsiye derim. Çünkü bu harita bir çok kişide sorun çıkardı.

      Ama sorunun cevabı şudur. + parçalı winrar dosyasının herhangi 1inden harika diyar klasörünü çıkart otomatik olarak tüm dosyalar ona çıkacaktır. Ardından standart kurulum yapabilirsin.

      Sil
  35. çevreler yükleniyor da kalıyo harita açılmıyo ne yapcam ?

    YanıtlaSil
  36. alican bey ben yamayı aynı şekilde düzgün kurdum ama oyun başlarken yeryüzü objeleri bulunamadı diyor ne yapabilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal olarak objelerin eksiktir. Bu harita biraz sorunlu paylaşılmıştı. Önerim OMSI 2ye geçmen. Omsi 2 için bu haritanın v2sini yaptık ve herkes sorunsuz oynuyor şuan. Paylaşım konusuna Anasayfadan ulaşabilirsin.

      Sil
    2. Tamam deneyeceğim sağol

      Sil
  37. Sevgili Alican Sağlam oyun kurulumunu yaptım fakat oyun yüklenirken bir hata verdi kapattım daha sonra yüklenirken eksik dosyaları gösterdi tamam dedikten sonra girdim bu seferde yolcular yok ve çevredeki otobüsler gözükmüyor son olarak birde şu durak seslerini nasıl yapıcaz yardım edersen sevinirim.Teşekürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bu haritanın dosyalarını eksik ve hatalı olduğunun farkındayım lakin düzeltmek çok zor. OMSI2ye uyarladığımız versiyon sorunsuzdur. Onu indirmeni tavsiye ederim.

      http://www.alicansaglam.com/2014/01/omsi-2-turkiye-eskisehir-haritas-turk.html

      Sil
  38. bende tur seçilmiyor ne yapmam lazım herseyı dogru yaptım 2 kere kurdum yine de aynı yardımm @-)

    YanıtlaSil
  39. kardeş ben bu map ın omsi 2 için olanını bulamadım anasayfandada google dede yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında yayınlıyoruz daha çıkartmadık.

      Sil
  40. bu objeleri nasıl yapyorsanız bi öğretin

    YanıtlaSil
  41. kardeşim her şey tamam ama yolcu yok duraklarda boş boş geziyorum napabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu yoksa eksik kurulum yapmışsındır. OMSI 2 için yaptığımız haritaları oynayabilirsin. İyi oyunlar.

      Sil
  42. Helal Olsun Alican abi seviyom seni :DDDD Kamoncuyuz.biz e teşekkürler .. :D (Emirhan Yıldız)

    YanıtlaSil
  43. Sceneryobjects\Buildings_MC\muro_40m.sco
    Sceneryobjects\Buildings_MC\muro_5m.sco
    Sceneryobjects\Denlog\1et001\1et001.sco
    Vehicles\BMW_M5\parked_BMW_M5.sco
    Vehicles\Chevrolet_Camaro_77\parked_Chevrolet_Camaro_77.sco
    Vehicles\Chevrolet_Cobalt_SS\parked_Chevrolet_Cobalt_SS.sco
    Vehicles\Dodge_Challenger_383_Magnum\parked_Dodge_Challenger_383_Magnum.sco
    Vehicles\Dodge_Charger_SRT8\parked_Dodge_Charger_SRT8.sco
    Vehicles\Honda_Civic\parked_Honda_Civic.sco
    Vehicles\Honda_Civic\parked_Honda_Civic_tuned.sco
    Vehicles\Lamborghini_Diablo_VT\parked_Lamborghini_Diablo_VT.sco
    Vehicles\Mercedes_CL55_AMG\parked_Mercedes_CL55_AMG.sco

    Hocam bende Fehler hatası verdi. Map toll bunların eksik olduğunu söylüyor. Bunları rarlayıp atabilir misin

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.