Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

BusSimulator2012 Yeni Hat Yapma - Videolu Anlatım

BusSimulator2012 oyunundaki yabancı hatlardan ve son duraklardan bıktınız mı ? 
cevabınız evet mi? o halde konuyu okumaya devam edin..


BusSimulator2012 ve Bus&Cable-Car-Simulator 
oyunlarında geçerli hat yapım videosunu paylaşıyorum.

Videoda Türkçe olarak hatların nasıl yapıldığını görebileceksiniz. 
BusSimulator2012 oyunu için durum biraz daha değişik de olsa aynı mantıkla yapılıyor. 

Videoda gördüklerinizi bu iki oyunda uygulayabileceksiniz. 
Bunun için gerekli program oyunun dosyaları içinde mevcuttur. Herhangi  bir yükleme gerekmez.


Ben de sizler için gerekli olacak durak yerlerini gösteren resimleri paylaşıyorum. 
Bu resimler sayesinde hattın güzergahını ayarlayabileceksiniz!


Videoyu sağ alttaki Youtube yazısına tıklayarak Youtube üzerinden izleyebilirsiniz.
 1080p Full HD görüntü alabilirsiniz.
Videoyu Hazırlayan : Yusuf Bölükbaşı


Alttaki Görselleri Bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. 


Tam üzerine bir kez tıklayarak büyük halini görebilir 
Sağ tıklayarak yeni sekmede açarsanız tam boyutlu görebilirsiniz !
sağ tıklayarak görseli bilgisayarınıza indirebilirsiniz. 

Bu görseller TML Studios tarafından yayınlanmıştır. 




Kolay Gelsin :) 




Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. kardes bs 2012in içinde v2.0 var bunla aynı değil zahmet olmassa onun kullanımını atarmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bende bunun yardımıyla yapmıştım sen de yapabilirsin. oyun bende yüklü dahi değil o nedenle teknik desteğini veremiyorum :(

      Sil
    2. saol anladım yapmaya calıscaz artık :)

      Sil
  2. ben battlefield 2 editörüyüm bu programla asker üniforma ve taşıtları düzenliyordum anlarsanıuz çok kolay :)
    kapiş

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.