Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Bus Simulator 2012 Ahşap Kaplama

BS2012 için Ahşap Kapalama Direksiyon Yamasıdır.

İstediğiniz skinde direksiyonu ahşap hale getirmek için kullanabilirsiniz. 


Link 


Nasıl yüklerim ?

Lenkrad adlı dosyayı kopyalayınız 

...Bus Simulator 2012 / Data / Repaints içinde istediğiniz skin klasörün giriniz 
ve  "Textures" klasörünün içine atınız. 

Örnek olarak ben >> \Bus-Simulator 2012\Data\Repaints\ALI - Burulas\Textures klasörüne attım. 

Not: dosyayı attığınız skin modunu oyunda aktifleştirmezseniz gözükmez. 
Yani bu yama sadece attığınız skinde çalışır.

 Oyuna girdikten sonra F1 tuşuna basarak repaints bölümünden skinleri değiştirebilirsiniz. 


alicansaglam 

İyi Oyunlar ;) 

http://alicansaglam.blogspot.com/

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bus Simulator ile ilgili yeni otobüs çalışmaların var mıdır dostum? :) Mercedes yerine başka otobüs yaması yapılamıyor mu bu oyun için omsi deki gibi?Yanlış anlama meraktan soruyorum seni çok severim hem kamyoncuyuz da hemde burada takip ederim :).Mesela Omsi için yaptığın O305 öho-ioaş-iett karmasını bunada yapabilir misin? başarılarının devamını dilerim süpersin :)

    YanıtlaSil
  2. Dediğim O345 bu canım kardeşim :) http://www.alicansaglam.com/2013/03/omsi-merces-o345-turk-oho-trilogy-skin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serhat güzel sözlerinden ötürü Teşekkürler :)

      Bu oyunda hat ve skin yapma olanağımız var sadece maalesef otobüs yapamıyoruz. Öte yandan o trilogy skin paketini yaptım buna da. BS2012 TOPLAMA MOD konusunu bir incele ;) sevgilerle..

      Sil
    2. İlgilendiğin için teşekkür ederim :)


      Peki Metrobüs skinini körüklüde yapmışsın.Onun normal olan otobüse uyarlayabilir misin?Tekrar teşekkür ediyorum canım kardeşim :)

      Sil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.