Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

City Bus Simulator 2 - Ankara Halk Otobüs Boyaması

ANKARA için yapılmış Özel Halk Otobüs boyaması ..


Bus Simulator 2012 için yaklaşık bir sene önce yaptığım Ankara Halk Otobüs boyamasını
City Bus Simulator 2 Münih'e aktardım. 

Ankara bizzat gözlerimle gördüğüm boyamadır. 

Tabi halk otobüsü olduğu için Ankara'da yazı tiplerinden tutun 
süslemesine kadar farklı bir çok otobüs görmek mümkün.

Sizlerden gelen istekler üzerine yapıldı :) 

Not: City Bus Simulator 2 Münih oyunu için hat yaması yapamamaktayız.
Oyun yapımcıları bu özelliği vermedi.



Linkler  - Şifre içermez 





İyi Oyunlar Dilerim.. 

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Eline sağlık çok güzel de bu oyunu indirmememin tek sebebi dönüşlerde araba çok yana yatıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlarda otobüs teknoloji bölümünden tüm ayarları yapılabiliyor. Aracın hızlanma ivmesinden fren seslerine kadar birçok seçenek var.

      Oyun Türkçe olmadığı için anlamak güç. Ama aracı ilk aldığınızdaki hali fabrika çıkışıdır. Ve zaten oyun yapımcıları insanların ayar yapabilmesi için öyle kötü bir otobüs veriyorlar.

      Sil
    2. Omsi Forever...Tarihin gelmiş geçmiş en iyi otobüs simulatoru

      Sil
    3. CBS çok güze bir oyun. Ben bizzat denedim oldu. EGO da çalışıyorum ayarları kendime göre yapınca oluyor ve gayet iyi bi oyun. Özellikle Alicanın yaptığı ankara skinleri ile tam oldu

      Sil
  2. Nasıl kuruyoruz kardeşim ?

    YanıtlaSil
  3. İndirdiğin dosyadaki beni oku dosyasını onu okuman için koydum sevgili ziyaretçi. Orada gerekli bilgiler mevcuttur. Bilgine...

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.