Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Bus Simulator 2012 Yeni Hatlar Geliyor




Herkese Merhabalar, 

Sizlerden çok istek geldi, yeni hatlar istediniz oynamak için daha kaliteli yamalar istediniz.

Ben de bu istekler doğrultusunda BS2012 için hatlar yapıyorum. Çok kısa bir süre içinde bunlar yayında olacak. İstanbul'da bulunduğum için temel olarak İstanbul'daki hatları yapacağım. Oturduğunuz semtlerdeki hat kodlarını ve sondurak bilgilerini bana verirseniz oyuna düzgünce aktarabilirim.

İstanbul dışından takip eden arkadaşlar bu konunun altına ya da iletişim sekmesinden bir yol ile bana istedikleri hatları söylerlerse onlar içinde yapabilirim.

Ayrıca bu hat yapma konusunda Kolay-Zor olarak iki şekilde yapacağım. Bazı hatlar kolay olacak ( fazla viraj dönüş olmayacak) bazıları ise usta şoförler için test hatları niteliğinde olacak( çok viraj dar yollar)

Bu oyunda ustayım, şoförlük benim işim diyorsanız buyurun hodri meydan :)

İstekleri yorum atarak bildirebilirsiniz...

_______________________________

Ayrıca konu ile pek alakası olmayan bir başka konuya da değinmek istiyorum,

Son günlerde sitede tasarım değişiyor kapanıp açılıyor yönlendirme yapıyor vs gibi sıkıntıların olduğu malum. Bu site modları indirebilmeniz için tasarlandı. Tasarım düzenlemeleri ve diğer işlemler için uğraşıyorum. HTML düzenlemek kolay bir iş değildir. Çok daha güzel bir arayüz ve hizmet için elimden geleni yapıyorum.

Çok kısa bir zaman sonra kaliteli bir şölen geliyor :)

Anlayışınız için teşekkürler..




Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. yeni tasarım çok güzel olmuş çok beğendim başarılarının devamını beklerim başka oyunlar için konularda gelecek mi acab

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni konular gelecek. Şimdilik daha çok tasarım ile ilgileniyorum. Bir yandan da modları yapmaya çalışıyorum. Ama hat yamaları sadece BS2012 için olacak.

      Sil
    2. SLM SAYIN ABİM ISPARTA HALIKENT ARASI YENİ HAT YAPABİLİRMİSİN

      Sil
  2. Yeni hatlar yapımında size yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim bölümünden iletişime geçersen ayrıntılı konuşabiliriz..

      Sil
  3. son durak cevizlibağ yapsana

    YanıtlaSil
  4. 37B Yıldıztabya Başakşehir hattı yaparsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim nedeniyle artık yoğunum ve bu oyun için mod paylaşımı yapamayacağım..

      Sil
  5. hat yaması yapsan bs 12 için çok güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınavlar nedeniyle bu aralar mod yapamıyorum. İlerleyen zamanlarda olabilir ;)

      Sil
  6. 14BK sinpas konutları kadıkoy yaparsanız cok sevirim hayatımın gectigi otobüsü oyunda kullanmak cok guzel olcaktır

    YanıtlaSil
  7. KM11 AYDINLI TOKİ - A.YESEVİ - KARTAL METRO YAPARSAN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.