Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ Harita - Projekt Szczecin 3.10


Bizzat oynadığım ve çok beğendiğim şık bir harita yaması. 

ÖNEMLİ NOT

1-Eğer haritanın önceki versiyonları bilgisayarınızda yüklü ise ilk olarak oyunun kurulu olduğu ''Omsi/Sceneryobjects/Szczecin'' klasörünü ve ''Omsi/Splines/Szczecin'' klasörünü silmeniz gereklidir.



2-Rardan çıkan dosyaları ''Omsi'' klasörüne atmanız yeterli olacaktır.



3-Man SD200 veya SD202 aracının klasörünün içine gelen ''Projekt_Szczecin.hof'' dosyasını kullandığınız otobüslerin içine atmanız, eğer eskisi varsa değiştirmeniz gereklidir.



IBIS KODLARI
57: Kollataja-Warszewo
Linie 05700 --- Route 01/02

59: Plac Rodla-Wiszeslawa
Linie 05900 --- Route 01/02

68: Plac Rodla-Kormoranow
Linie 06800 --- Route 01/02

82: Kollataja-Kruzca Dom Kombatanta
Linie 08200 --- Route 01/02

522: Kollataja-Kormoranow/Warszewo
Linie 52200 --- Route 01/02/03/04


Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. bunu hangi oyunun içine atıyoruz yardım lütfenn

    YanıtlaSil
  2. alicansağlam neden bende oyunun kendi içersindeki berlin ve yama haritaları kasyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bilgisayarın bunları kaldırmıyor. Oyunun grafikleri çok iyi olmayabilir ama bu oyun ekran kartından çok işlemciye yüklenir. O nedenle kasması normal. Ayarlardan pc of 2007 yi seç ve grafikleri mutlaka düşür..

      Sil
  3. ben bu haritada arabanın rotasını yapamıyorum line ve routeyi düzgn yazıyorm ama yinede olmuyoo yadım lütfenn !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haritayı açarken hat ve rota bilgileri yazar. Eğer hof dosyasını kullanıdığın aracın klasörüne attıysan doğru bir şekilde elektronik ekranda yazılar çıkacaktır. projektszczecin.hof dosyasını OMSİ/Vehicles/ içinde kullandığın otobüsün klasörüne at ;)

      Sil
  4. haritayı omsi klasörüne attım kusursuz bi şekilde ama oyunda çıkmadı ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum kusursuz bir şekilde atamamışsın demekki... İndirdiğin rardaki "Projekt_Szczecin_3.10_20130110" adlı klasörü atarsan çalışmaz. o klasörün içindeki maps vehicles splines gibi klasörlerin ve dosyaların HEPSİNİ, OMSI klasörüne atacaksın. Bu işlemden sonra çalışır.

      Sil
    2. hocam haritayı araç olmadan aç diyince geldi kusura bakma bilmiyordum onu seçiceğimi daha önceki haritalarda direk çıkıyordu. Harita çok güzel teşekkürler :)

      Sil
  5. Alican Sağlam bişey soracam berlin mapını niye açmıyor ??? 3kere sildim yükledim format attım yinede aynii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin orijinal oyun haritasıdır. Sorunsuz açılır. Yükleme işleminde hata yapıyorsundur. Ayrıca oyuna yaptığın modlar da haritaları bozabilir bunlara dikkat et.

      Sil
  6. ali abi ben haritayı indirdim çok güzel çalışıyo ama son durak yok yazıyorum çıkmıo nası yapabilirim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. projekt-szczecin.hof dosyasını kullanmak istediğin aracın klasörüne atacaksın. Hof dosyasını omsi/vehicles/mansd202 klasöründe bulabilirsin. yine kullandığın araç da vehicles klasöründedir..

      Sil
  7. abi ben şu ibis işini beceremedim rotayı kabul etmiyo nedeni ne olabilir harita felan süper eline sağlık

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.