Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

CBS 2 - TÜRKÇE Sesli Rehber - Hat Alma - Menü Kullanımı


Herkese Merhaba,

Hala bu oyunu oynarken zorlananlar, beceremeyenler vardı. Benden destek istiyorlardı. Bende tek tek mesaj yazmaktansa bu rehberi çekmeyi uygun gördüm.


 Hat alarak menü kullanımını detaylı olarak anlattığım bu videonun sorularına cevap olacağını düşünüyorum..

Yine de söylemediğim şeyler olduğunu düşünüyorsanız, yorum atabilirsiniz. Videonun ya da konunu latına görüşlerinizi bildirebilirsiniz.

Video 720p formattadır. İyi Seyirler Dilerim...

Not: Hasta olduğum için sesim kötü çıkıyor. Mazur Görün..

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. ram ;= 4 gb işlemci intel sistem türü 64 bit dercelndirme 4,9 banna nasıl grafik ayalarnı söel kardeş

    YanıtlaSil
  2. kasıyo yardım grafiklern neleri düşürüecem

    YanıtlaSil
  3. Yeryüzündeki diğer oyunlarda grafik ne ise bu oyunda da odur. Diğer oyunlarda neler yapılıyorsa bu oyunda da o ayarlar yapılacak. Grafik ayarlarını düşüreceksiniz. Çok basit...

    YanıtlaSil
  4. Sayın Alican Sağlam abi bus simulator 2 yi nereden kolayca indirebilirim kamyoncuyuz biz dışında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanacaktır..."

      BU YAZIYI GÖRMÜYOR MUSUN SEN? SABAHTAN BERİ MİLYON TANE YORUM ATTIN RESMEN TACİZ EDİYORSUN SİTEYİ. KORSAN İÇERİĞE DESTEK VERMİYORUM. KORSAN PAYLAŞIM YAPAN SİTELERE SOR BUNU!

      Sil
    2. ali can abi ben ozur dilerim ilk defa resmi siteye yorum atiyorum gercekten ozur dilerim kamyoncuyuz bizden indirmeyi beceremedim o yuzden sordum

      Sil
    3. ALİCAN ABİ BEN ÖZÜR DİLİYORUM İLK DEFA RESMİ SİTEYE YORUM ATIYORUM.CİTY BUS SİMULATOR 2 Yİ KAMYONCUYUZ BİZDEN İNDİREMİYORUM.LÜTFEN BANA YARDIM ET

      Sil
  5. Sayın Alican Sağlam Abi bus simulator 2 yi nereden kolayca indiirebilirim kamyoncuuz biz dışında

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.