Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Bus Simulator 2012 Türkçe Yama

Bus-Simulator 2012 oyunu için Türkçe Yama

Bu yama oyunun güncellenmiş halinde sorunsuzca çalışır. 
Güncellemeleri yaptıktan sonra oyun daha iyi çalışacaktır. 

Güncellemeleri indirmek için  TIKLAYIN 

Kurulum ve diğer yönergeler indireceğiniz dosyada mevcuttur...

Yapımcı: TG Yama 

 
 
 
İyi Oyunlar 

KURULUM: 

Kurulum programını çalıştırdıktan sonra gözat düğmesine basarak 
oyunun kurulu olduğu dizini seçin ve kurulum yapın. 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. yama çalışmıyor hocam tüm güncellemeleri yaptığım halde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link güncellendi. Kurulum programı ile tekrar kurabilirsin.

      Sil
    2. abi ben dediğin gibi yaptım ama olmadı hatta silip iki üç kere denedim olmadı

      Sil
  2. denizli otobüs renglerinden varmı

    YanıtlaSil
  3. Herşey güzel ama bazı kelimeler karışık, değişik bir şekildeydi. Lütfen kelimelerin ingilizceyle uyumluluğuna dikkat edin. Onun dışında güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. deniyorum ama yapamadım belki iett sarı damalıyı kurdum çalışıyor ama ahşap kaplamayı o dosyaya atıoyrum olmuo acaba nerde yanlış yopıyorum ?

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler halletim güzelce yandexk disk linkini indirerek

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.