Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ Bus Simulator 1.04 Güncelleme

Bu güncellemenin sorunsuz çalışabilmesi için aktivasyon işleminin yapılmış olması gerekir.
Oyunu edindiğiniz yerde bir kullanıcı adı ve seri no olacaktır.

Bu bir yama gibi kurulur. Oyunun yüklü olması gerekir.

Bu güncellemenin çalışması için offline aktivasyon işlemini yapmış olmanız gerekir.
Eğer her şeyi doğru yaptığınız halde açılmazsa oyunu edindiğiniz şekilde bir cra*k edinin ve oyuna uygulayın. Oyun açılacaktır. Sürüm önemli değil..

Offline aktivasyon için TIKLA


Önemli İyileştirmeler. 
1. Dikiz aynalardaki görüntü atlamaları giderilmiş. 
2.Daha hızlı önyükleme , grafiklerde hızlanma 
3.Karanlıkta daha canlı grafikler 
4.Manuel araçlar için ayarlar menüsünde otomatik debriyaj özelliği 
5.Duran araçlara çarpmalarda gerçekçilik(önceden araçlar yere batıyordu) eylemsizlik artırılmış. 
6.Tüm otobüslerde elle plaka girilebilme özelliği(şehrinizin plakasını yazabilirsiniz 

İndirme Linkleri 


Dikkat Alttaki dosyayı indirerek oyunun ana klasörüne atınız. 
Bir ek dosyadır. Hata alabilirsiniz.



Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. abi güncellemeyi anladımda bu aktivasyon nasıl yapılcak oyunu bidahamı silip kurmamız gerekiyor.Ben bu güncellemeyi indirdim kurdum hata verdi aktivasyonu nasıl yapıcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraya offline aktivasyon yapman lazım diye yazdım. Okuyun be insaf yaa.

      Kısa yoldan bi cra*k atarak oyunu açabilirsin. İndir netten

      Sil
  2. kardeş yapamadı üstüne birde oyunu açamıyorum hata alıyorum bişe öner allahını seversen oyuna tıkladığım zaman OMSI was not activated correctly! Please use Aerosoft Launcher for activation. If you have a question, please turn to Aerosoft support! diyo lütfen acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Türk isen yazının başındaki mavi yazıyı okuma kabiliyetin vardır diye düşünüyorum. Yasal yama yüklüyorsun korsan oyuna tabi ki aktivasyon için hata verir. Oyunu nasıl indirdiysen bir cra*k indir ve oyuna uygula.. açılır

      Sil
  3. Merhaba Alican bey , benim Omsi 1 oyunum 1.01 sürümü ve bu yüzden bazı otobüs ve haritaları çalıştırmıyor. Mesela Citaro'yu. İnternetten 1.04 güncellemesini indirdim fakat uygulamayı çalıştırıdığımda hata veriyor. Oyunu 2 yıl önce arkadaşımdan almıştım yani direk bilgisayara atar atmaz oynamaya başladım kurmadan. Zaten kuruluydu. Şimdi nasıl sürümü yükselticem yardım edebilir misiniz. Aldığım hata bu ;

    [IMG]http://i62.tinypic.com/fnhhti.jpg[/IMG]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oyunun temelini aerosoft programı oluşturur. Öncelikle oyunun düzgün bir sürümü edinerek ilke versiyon üzerinde kurulumu yap. Ardından 1.01 sürümüne güncelle. Onun ardından bu güncellemeyi yapman gerek. Lakin bu güncellemeden önce yukarıda da belirttiğim gibi offline aktivasyon yapman gerekiyor. Yani sırasıyla:

      1-Oyunu sil ve normal kurulum yap.
      2- 1.01 sürüme güncelle
      3-offline aktivasyon yap
      4- 1.04 sürüme güncelle

      Tabi bu güncelleme işlemlerini yapmadan önce vehicles klasörünün vs yedeklerini almayı unutma. Anlatılanları harfiyen uygularsan sorun yaşamayacaksın. Kolay gelsin.

      Sil
  4. crack bulamadım link atsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korsan içerik paylaşmıyorum. Başka yerlerden edinmen gerekiyor.

      Sil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.