Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSİ Bus Simulator - Mercedes Benz O530 CITARO !

Authors: alTTer ,Wizard
Ses : Morphi

Benim için ayrı bir yeri olan Mercedes-Benz Citaro O530 sonunda yapıldı ve paylaşıldı...

DİKKAT 

Bu aracı kullanabilmeniz için alttaki güncellemeyi yapmış olmanız ŞARTTIR...

Güncelleme için tıkla !

LIAZ 5292.22-30 serisi Mercedes Benz 0520 Cito gibi başarılı modellerin yapımcısı alTTer den Mercedes Benz Citaro...

İki ve üç kapılı modelleri yer almakta. İki kapılı ve üç kapılı modelinin kapıları MAN sd lerdeki gibi otomatik açılan yada elle açılan iki farklı seçeneği mevcut.

1. Vitese takmak için frene basılı tutup D ve ya R tuşuna basmalısınız
2. Normalleri seçerseniz 2 ve 3 kapılıda arka kapılar yolcu ineceği zaman kendisi açılıp kapanıyor aynen MAN SD lerde olduğu gibi,
Manual doors olanları seçerseniz;
2 kapılı da orta kapı / tuşu ile
3 kapılı da orta kapı / tuşu ile arka kapı ya dash deki 3 nolu kapı tuşuna mouse ile basarak yada araç anı ekleden (ayarlardan klavye ayarlarından)
ky bus doorfront 5 e tuş atayarak açılıyor 


Yükleme : klasörü içindeki Fonts ve Vehicles klasörünü oyunun kurulu olduğu omsi klasörünün içine atınız.


 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Abi Benim Oyun Gitti. Hata Veriyor. Açmıyor Mercedes - Benz i Nası Gidericem Yhaw

    YanıtlaSil
  2. alican dostum bu lanet olası oyun hata veriyor mesela şimdi atıyorum bu yamayı sonra oyunu açıyorum aracı seçtiğim zaman hata veriyo omsi lesen diye nasıl olucak bu yama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer araç seçme ekranını açtığında direk hata veriyorsa attığın bir mod bozmuş olabilir. Eğer bu aracı seçtikten sonra hata veriyorsa bu modun OMSI 1 için olduğunu unutma. Ayrıca kesin çözüm silip tekrar yüklemektir.

      Sil
    2. tmm sağol kardeş kolay gelsin.

      Sil
  3. abi bendede hata veriyodu citonun script dosyasından attım ama arabadan ses çıkmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu modum omsi 1 için olduğunu unutmamakta fayda var. Kurulumu düzgün yaparsan sorun yaşamazsın.

      Sil
    2. (o) bence süper bir şey bende oldu saol

      Sil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.