Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI 2 - MB O530 Citaro G Körüklü - İETT Sarı Damalı Skin

OMSI 2 - MB Citaro O530 G için Sarı Damalı Otobüs Boyaması 


Dikkat!

*Bu yama OMSI 2 içindir. MB Citaro O530G Körüklü otobüsünün yalnızca 4 kapılı versiyonunda çalışır.

*Skin HD formatlıdır. Yüksek kaliteli görseller içerir. Eğer donma probleminiz varsa Buraya tıklayın!


>> Kurulum: 

Vehicles klasörünü oyunun kurulu olduğu yere atın. Değiştirme ve birleştirme sorularını onaylayın.

>> Çalıştırma:

Otobüsü seçerken görünüm kısmından İETT Sarı Damalı adlı skini seçerek aktifleştirebilirsiniz.




Kurulum Yönergeleri İndireceğiniz Dosyadadır...

Yapımcı: alicansaglam

Not: Bu bir skin(kaplama) modudur. Bu mod araç modu olmadan çalışmaz. 
Körüklü Citaro Otobüs Modunu İndirmek İçin  BURAYA Tıklayın.


Otobüs Modunu Yükledikten Sonra Alttaki Linkten Skini İndirip Kurun. Çalışacaktır. 

Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Ama Mega Açılmıyor 2 saat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitede sorun yok. Download to computer diyerek indirebilirsin.

      Sil
  2. Alican Otobüste D tuşuna basıyorum otobüs ilerlemiyor niye ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım frene de bas diye boşuna demiyoruz zor bir şey değil yazanları okumak

      Sil
    2. N ye Basıyorum Zaten Bastıktan Sonra Gitmiyor ;(

      Sil
    3. kromozomların mı fazla şaka mı yapıyorsun cidden anlam veremiyorum. n ye basacaksın frene basarken d ye basacaksın. 2 elin ve 10 tane parmağın var. bu işlemi yapmak gelişmiş düşünen bir hayvan için (homosapiens) hiç zor bir şey değildir.

      Sil
    4. heh tmm yaptımda daha mod istekleri bekliyoruz senden bu arada mesela türkçe yolcu sesi yaparsan süper olur bide türkçe para Omsı 2 için :)

      Sil
  3. Link kırık. .!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link kırık değil. Yandex Diskte kayıtlı. Silinmesi şuan için imkansız. Alttaki linkte bakarak dosyanın indirmeye müsait olduğunu anlayabilirsin. Google bu aralar yandex disk linklerini zararlı olarak gösteriyor. Ama ben sana hiçbir sorun olmayacağına dair kesin bilgi verebilirim. Güvenle indirebilirsin.

      Mozilla firefox yahut internet explorer üzerinden bağlantıyı açarsan sorunsuzca indirebileceksin.

      Resim Linki: http://i.hizliresim.com/x0njvL.png

      Sil
  4. alican bunu kurdumda direksiyon olan kısım beyaz çıktı.. resimde çizdigim yer sadece

    http://i.hizliresim.com/x8OWM1.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aracı indirdiğin konuda fix dosyası var onu atarsan düzelir ;)

      http://www.alicansaglam.com/2013/12/omsi-2-mercedes-benz-citaro-g-koruklu.html

      Sil
    2. ALİCAN MERHABA FİX DOSYASINI HANGİ KLASÖRE ATICAZ

      Sil
  5. Alican abi Rarı indirdim cıkan Vehicles klasörünü attım oyunu kurulu olduğu birleştirme sorularına evet dedim ama otobüs secme bölümünde hala MB CİTARO 0530G..... YOK Napababilirim bi yardım edermisin.... Şimdiden Yardımların için Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuyu güncelleyerek açıklama ekledim. Önce otobüs modunu indirmen gerekiyor. Otobüs modunu indirdikten sonra bu modu yükleyeceksin. O zaman sorunsuz bir şekilde oynarsın.

      Sil
    2. Çol Sağol Alican Abi :)

      Sil
  6. Alican abi Ben senin yaptığın Eskişehir map kullanıyorum Şimdide bu otobüs yamasını yaptım oyuna girdim egazi yi sectim haritayı aaclar olmadan yükleyide yaptım oyunda otobüsü alırken man yazıyo onu mercedez benz yaptığımda depot(yazılımı berki yanlışdır veya depo dur) egazi den grundorf a dönüyo tmm diyorum nerden başlamak istiyorsunuzda eskişehir mapın yerleri geliyor odunpazarı camlıca.vb secciyorum birini oyuna başladığımda hat alma yerine tıklıyorum mesala hat 16 yı seciyorum tur1 i seciyorum ilk durak odunpazarı son durak camlıca diyo tmm diyorum sonra otobüsün üstündeki yaızıyı değiştirmek için alt tuşuna basıp 92 ye basıyorum orda hatı 16 yazıyorum son durağı seçerken smivn krenkurs bhurnof gibi şeyler çıktı lütfen bi yardım edermisin buda tek sorunum olacak lütfen napabilirİM ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAN_NL_NG klasöründe "Egazi.hof" diye bir dosya var. Onu"MB_O530_G" klasörüne atarsan hat alma sıkıntısı yaşamazsın.

      Sil
  7. OLMuyo çalşmiyo arba dur şunu denicem fren basmadan ok

    YanıtlaSil
  8. omsi 1 için yarlarmısın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm Omsi 1 de körüklü otobüs modu yapılamıyor :(

      Sil
  9. Otobüs alırken depot kısmı boş o yüzden hat alınmıyor hatta ibis bile çalışmıyo ne yapmak gerekli

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.