Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI 2 - Türkçe Dil Eklentisi

Arkadaşlar kullanmak isteyen arkadaşlar için menü ve Oyun içi mesajların büyük bölümünü Türkçeleştiren Türkçe dil seçeneği. Yapımcı: berkandagci

Kullanımı:

İndirdiğiniz klasör içindeki Languages klasörünü Omsi 2 içine atınız birleştirme sorusuna evet deyiniz. Oyunda Options General sekmesinde Language seçeneğini TUR olarak seçiniz.

Kısa Zamanda Yeni Versiyon Çıkacaktır. Konu Güncellenecektir.

Hatalar varsa belirtirseniz memnun olurum, düzeltmelerde gereken yapılacaktır.



Resimler:





Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Abi Ben Herşeyi Doğru Yaptım Ama Olmadı Omsi 2 Direk Steama Gönderiyor Oyun Açılmıyor Abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun korsan olduğu için böyle bir hata ile karşılaşıyorsun. Bu konuda destek vermiyorum.

      Sil
  2. Abi ben oyunu steamdan satın aldım o yüzden klasörü yok sadece simgesi var bide ets 2 dede mp yapmaya çalışıorum oda olmuor onuda steamdan aldım ne yapmalııym lütfen bir şey sölermisin deircem yoksa !!!!!!! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam oyunların eğer değişiklik yapmadıysan "C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Max Payne 3" klasöründedir.

      Not:İşletim sistemin 64bit değilse direk program files yazar orada.

      Sil
  3. admin oynadığın haritatın linkini atar mısın zahmet olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.alicansaglam.com/2014/01/omsi-2-harita-projekt-szczecin-310.html

      Sil
  4. Defender virüs algıladı abi ?

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim iyiki varsım

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.