Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI 2 - Zıplama Sorununa Çözüm - Grafik Yapılandırması - Türkçe Sesli Anlatım

Omsi 2 piyasaya çıkalı henüz birkaç gün oldu.

Zaman geçtikçe oyunda bulunan bazı hatalarda gün yüzüne çıktı.

Oyundaki hata gibi görülen ama aslında hata olmayan ve yanlış bilgilendirmeden ötürü bir türlü çözülemeyen "Zıplama" sorununa çözüm niteliğinde bir video hazırladım.

Bu videoyu dikkatlice izleyip uyguladıktan sonra kasma sorunun azalacağına dair garanti verebilirim. Yeter ki düzgünce uygulansın...

Videoyu HD Formatta İzleyebilirsiniz...

DİKKAT ! 

BU İŞLEMLER OMSI1'DE DE RAHATLIKLA UYGULANABİLİR. GÖZLE GÖRÜLÜR SONUÇ VERECEKTİR.

İyi Seyirler...

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. bir alicansağlam klasiği teşekkürler abii :>)

    YanıtlaSil
  2. bilader senin pc nin özellikleri nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PC yi alalı epey oldu ama ekran kartı işlemci ve fan gibi çeşitli yükseltmeler yaptım. Orta sınıf segmentte değerlendirilecek bir pc benimki...

      Bu oyunda önemli olan işlemcidir ve bu ayarları düşürdüğün takdirde donma büyük oranda azalacaktır...

      Sil
  3. Bnim pc de 3.70 ghz işlemci var kasma olmuyor deişik deşik hatalar veriyor oynarkn birden bire donuyor kapamak zorunda kalıyorum ve sinirim bozuluyor bunun nedeni nedir acaba cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak çıkan hataların ekran görüntülerini paylaşırsan destek verebilirim.

      Sil
    2. tamam yardımınız için saolun fotoğrafını nasl çekebilirim o hatanın?

      Sil
    3. Ekrana çıktığında printscreen tuşuna basarak basitçe alabilirsin. O görüntüyü paint gibi programlarda yapıştır diyerek alabilirsin. Öte yandan omsi2 klasöründe screenshot klasörü de mevcut. LAkin oyundaki screenchot klasörüne gitmesi için oyundaki ayar tuşuna basmak gerekebilir. O nedenle paint basit bir çözüm olacaktır.

      Sil
  4. Yardımlarınız için minnettarım çok saolun yukarıda yayınladınız wideodaki grafik ayarlarını oyuna uyarladım bu sefer bahsettim hatayı wermiyorda oyun oynarken bir den bire oyun donuyor bunun çözümüne nasl ulaşabilirm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir donma? Eğer biraz durup devam ediyorsa oyun dosyaları yüklüyordur. Hızlı kullanırsan öyle olur.

      Sil
    2. Bazn dediniz gibi bazen de bi donuyor bi daha geri glmiyor bazende oyuna girer girmez donuyor mecvuren ekrana tıklıyorum programı kapatıyorm bni sinir ediyor ;((

      Sil
    3. Oyun açılırken hiçbir tuşa basmadan beklersen sorunsuz açılır. Bu sorunların haricindeki sorunlar genel olarak korsan oyunlarda görülüyor.

      Sil
    4. Evet koran oyun çünkü cd ile stılmıyor zorundayım buna bnde internet filan yoq bi çözümü yoq mudur crack filan aldım oyun da crack yoq lazımmıdır?

      Sil
    5. Türk alfabesinde k harfi var. Alfabede olmayan q harfini niye kullanıyorsun. Açılırken hiç bir şeye basma. Başka diyeceğim vir sey yok.

      Sil
  5. Kusura bakma bn oyle alıştım oyle yazdım.

    YanıtlaSil
  6. omsi 2 de Texduren-Drect9 Error:E_OUTOFMEMORY (-2147024882) diye bir hata alıyorum ve oyun yanıt vermeyi kesiyor bu hata neyin sonucudur?Ve Nasıl çözülür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç... Sistem özelliklerini bir yazar mısın, inceleyelim.

      Sil
  7. Sistem özelliklrim:
    4 Gb paylaşımlı ekran kartı Nvidia gt 630
    8 Gb ram
    500 gb Hard disc
    3.20 ghz ile 3.70 ghz işlemci yazıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grafik ayarlarını düşür biraz. Hazırladığım rehbere bakarak. Bir şeyler ters gidiyor ama tam olarak sorunu saptayamadım.

      Sil
    2. Ne yapsam aynı yaw :(

      Sil
  8. abi amd fix 4100 4 çekirdek ekran kartı ati readon 6670 2 gb ekran kartı 4 gb ram bu oyunu rahat çalıştırırmı :-?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin bir şey söylemek zor lakin bileşenlere bakarak şunu söyleyebilirim. Sistemin orta seviye bir sistem. İşlemcin gayet kabul edilebilir bir seviyede. Oyunu açarsın çok da rahat oynarsın. Ama kaliteli bir otobüs modu ve büyük bir harita yüklediğin zaman çok az kasma(zıplama) olabilir. Bu küçük kasma sorununu da bu videodakileri dinleyip uygulayarak çözebilirsin.

      Sil
  9. selamun aleyküm ben omsi 2 yi oynarken oyun esnasında şöyle bir hata alıyorum 'Tourentry von arrList mit Index 0 ist außerhalb des zulässigen Bereichs' veya buna benzer bişeyler yazıyor oyun esnasında keyifle devam ederken bu hatadan sonra oyundan cıkmak zorunda kalıyorum çünkü tekrar oyuna dönmüyor bu hata iyice sinir bozucu olmaya başladı çözümü varmı yardımcı olursan sevinirim saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korsan oyunlarda her türlü hata çıkabilir. Oyunu tekrar sağlam bir yerden bularak yükle. Ayrıca yaptığın harita ve otobüs yamaları da bozuk olabilir onlardan dolayı oyun bozulabilir.

      Sil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.