Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

Açıklama - Kırık Linkler Yenileniyor !



Sevgili oyunseverler ve değerli takipçilerim, 


Bir süre önce Hotfile abd mahkemesince kapatılmıştı ve onlarca konudaki linkler kırılmıştı. Sabah kalktığımda yaklaşık olarak 10GB verinin tamamının kaybolması benim için tam anlamıyla facia idi. 

Bir süredir okul sınavları üniversite sınavları vs derken bu linkleri yenilemeye zaman ve gücüm yoktu. 

Tatile girince ilk işim bunları komple yenilemek oldu. Bu işlem çok uzun ve emek isteyen bir işlem olacaktı. Gerçekten yorucu bir iş çünkü:

Mediafire ve Mega sitelerine paralel yüklemeye yapmayı düşünüyordum. Bu iki sitede internet tarayıcısı üzerinden çalışan siteler ve dosyaları tek tek seçmek suretiyle başında bekleyerek dosya yüklemesi yapabilirim. Ancak buna gerçekten zamanım olmadığı için bir an siteyi kapatmayı bile düşündüm. 

Fakat benim hevesim kırılmışken Yandex bana bir mail attı ve o an aklıma yandex disk geldi. Bende tüm linkleri yandexe yüklemeye karar verdim. Bu işlem için dosyalarımı pc üzerinde yandex klasörüne kopyalamak yetiyor. Kendisi yükleme işlemini hallediyor zaten. Bu seçenek diğer sitelere göre gerçekten çok basit ve benim başında durmam gerekmediği için zamanımı da harcamıyor. 

Ben dosyalar yüklendikten sonra link alıp konuları yenilemekle uğraşıyorum sadece. Ama bu iş onlarca konu olan bir sitede gerçekten zor. Üstüne bir de bazı konularda video ve resimlerin de bozuk olduğunu görünce her şeyi baştan yapmak zorunda kalıyorum. 

Bu kadar uğraşmamın sebebi "mükemmelliyetçilik"ten başka bir şey değil. Ama sürekli uğraşmak yerine bir yapıp tam yapmak istiyorum. 

Çok fazla dosya ve link olduğundan ötürü bazen aynı link farklı konulara ekleyebiliyorum. Bundan ötürü beni mazur görün ve hatalı konunun altına link kırık/bozuk/hatalı diye yorum atın. Olabilen en kısa sürede linki yenilerim.

Anlayışınız ve desteğiniz için sonsuz teşekkürler 

İYİ OYUNLAR !

Yorum Gönder

0 Yorumlar