Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI 2 "Harita" - Projekt Szczecin 3.10

Merhaba,

Kısa bir aradan sonra tekrar şık paylaşım :)

Aslında yeni değil ama benim favori haritam olduğu için herkese ulaşılabilir kılmak istiyorum.

Haritamız OMSI1den bildiğimiz "Projekt Szczecin 3.10" haritası. Baştan söyleyeyim bu haritanın OMSI1 versiyonundan hiçbir farkı yok. Ama 1. oyundaki haritalar 2. oyunda açılmadığı için tekrar uyarlandı.

Zaten indireceğiniz ilk şey oyunun ilk versiyonu için olan dosyalardır. 


Yapılacaklar !


1. Önce haritanın ilk sürümünü BURADAN indiriyorsunuz ve OMSI2 klasörünün içine atıyorsunuz. (map, sceneryobjects klasörünü vs oyunun klasörüne atın.)
2. BURADAN indireceğiniz OMSI2 ye uyarlama paketini de oyunun klasörüne atacaksınız. (Bu linkte sadece maps klasörü vardır. OMSI2 klasörünün direk içine atın ve değiştirme sorularını onaylayın)
3. Kullanmak istediğiniz aracın klasörüne "Projekt_Szczecin.hof" isimli dosyayı atın. Aksi takdirde hat alamazsınız. Bu dosyayı bulamazsanız haritayı kurduktan sonra Vehicles\MAN_SD200 klasörüne gidin. Dosya orada mutlaka olacaktır. Oradan alıp dilediğiniz aracın klasörünün içine atabilirsiniz.
4.Oyuna girin ve tadını çıkartın !


IBIS Kodlarını Hatırlatalım


IBIS KODLARI
57: Kollataja-Warszewo
Linie 05700 --- Route 01/02

59: Plac Rodla-Wiszeslawa
Linie 05900 --- Route 01/02

68: Plac Rodla-Kormoranow
Linie 06800 --- Route 01/02

82: Kollataja-Kruzca Dom Kombatanta
Linie 08200 --- Route 01/02

522: Kollataja-Kormoranow/Warszewo

Linie 52200 --- Route 01/02/03/04





İyi Oyunlar !

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. eline sağlık kardeşim :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel harita tamamda başka yamalar yokmu hiç :( bilgi verirseniz sevinirim kardeşim 8-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı modlar farklı haritalar var. Öte yandan OMSI1deki otobüsler Omsi2 için uyarlanıyor. Ama burası bir mod paylaşım sitesinden çok benim yaptığım modları paylaştığım sitem. O nedenle çıkan her modu koymuyorum. Zaten bunun için zamanım da yok.

      Google aracılığı ile farklı modlara ulaşmak mümkün. Çok beğenirsem bende paylaşıyorum.

      Sil
    2. ttm saolun ginede paylaşımlarınız için :)

      Sil
  3. Ben yukarıda yazılanları yaptım fakat oyuna tıkladıgımda tepki yok ? Alican bu konuda yardımcı olabilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepki yok derken neyi kastettin? Önce omsi1 olan versiyonu kuruyorsun. Üzerine omsi2 için olanı kuruyorsun hof dosyasını atıyorsun. Açarken bu haritayı seçersen rahatlıkla oynarsın.

      Sil
    2. Dostum dediklerini yaptım tepki yok derken masaüstündfeki omsi 2 ye 2 kere tıklıyorum kum saati çıkıyor 1 saniye gözüküyor ve birşey olmuyor ? Harita seçmeye falan gelemiyorum malesef

      Sil
    3. O sorun haritadan kaynaklı değildir. Oyunun crxxki bozulmuştur. Tekrar yükleyerek yeniden dene. (Oyunu)

      Sil
  4. Alican benmi yapamıyorum bilmiyorum ama baştan sona ne yaptıgımı anlatayım sana dostum.
    Oyunu sildim tekrar yükledim ve çalışıyor test ettim.
    Sonra senin dediğin haritayı omsi 1 için olanı indirdim omsi 2 yazan klasörün içine attım ve değiştireyimmi dediklerinin hepsini değiştirdim.
    Sonra omsi 2 uyarlamasını yani sadece map yazan klasörü attım ve onuda değiştirdim.
    Oyunu açtım harita yazıyor projekt .. diye basıyorum start diyorum hata veriyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haritanın adının yazdığı yerin altında, haritayi otobüsler olmadan yükle diye bir seçenek var onu seç yükle. Eğer son durumu yükle dersen hata alırsın.

      Türkçe yamayı anasayfada görebilirsin.

      Sil
    2. Alican seni umarım son kez rahatsız ediyorum dostum =) Harita müthişmiş gerçekten sana çook teşekür ederim fakat Projekt_Szczecin.hof dosyasını mercedese atmama ragmen son durak yazacagımda Kollataja,Warszewo çıkmıyor yine bir terslik var yardımcı olabilirmisin? Diğer otobüslerlede denedim ama

      Sil
    3. Mercedese attıysan farklı bir araçta çıkmaz. Mercedeste çıkar umarım bunu biliyorsundur. Öte yandan hat kodunu IBIS aletinden girebilirsin. Mesela 69 nolu hattı alırken:

      Linie kısmına 06900 routeya 01 ve 02 yazacaksın. İstikamete göre 01 ve 02 yazarak dene.

      Sil
  5. harita açılıyor sonra fehler bei bereichsprüfung diye hata alıyorum oyuna girmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antivirüs programını ve windowsdefenderı komple kapattıktan sonra oyunu kaldır yineden yükle. Ardından modu uygula açılması gerek. Bu oyundaki hataların %90ı korsan oyundan ötürü meydana geliyor.

      Sil
  6. Uyarlama linkini kontrol eder misin baba korna paketi çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır. Düzeldi. Son günlerde hepsini yandexe yükledim. Bu karışmış.

      Sil
    2. Eyvallah :)

      Sil
  7. merhaba yamayı yükledim çalıştı hat/ibis olayındada sorun yok fakat duraklarda hiç yolcu yok. boş gidip boş dönüyorum. yolda yürüyen insanalr var fakat durakta kimse beklemiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son cümle sonuna soru işareti gelecek bir cümle değil :D

      Bu hata ile benle karşılaşmıştım. Kesin çözüm yeniden yüklemedir. Bence vehicles maps Sceneryobjects gibi klasörlerini al ve oyunu tekrar yükle. Ardından haritayı tekrar yükle. Sorun çözülecektir. Oyunu tekrar yüklemeden önce haritayı tekrar yüklemeyi dene. Yüklerken değiştirme ve birleştirme sorusu sorarsa değiştir de..

      Sil
    2. evet baştan yükleyince oldu gerçekten çok teşekkürler. bide bu oyunda şu otobüsleri bulabileceğim bir yer yok mu? (bu soru işareti doğru oldu sanırım :)

      http://wowturkey.com/tr233/k_efecann20_IMG_3496.jpg

      http://img293.imageshack.us/img293/3447/img9060.jpg

      Sil
    3. İzulaştaki otobüsler sanırım man sl232 idi. Maalesef OMSIye henüz sl232 modu yapılmadı.

      Lakin birkaç yerde bu otobüsün yapıldığına dair resimler görmüştüm. Henüz kesin bir olmamasına karşın birileri uğraşıyor olabilir ;) Takipte kal

      Sil
  8. Ben eskişehir mapini yükledim onu yükledikten sonra hiçbir haritada hat atayamıyorum sorun nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklerken hata yapmışsındır. Dosyaları yanlış yere atarsan oyun bozulur. Tekrar kurulum yapmayı dene, olmazsa oyunu da yeniden kurmalısın.

      Sil
    2. Dediğini yaptım oyunu baştan yükledim yamayı yaptım ancak yine de bu harita da hat alamıyorum.

      Sil
    3. Bu konudaki yorumları bi komple oku. sorunun onlarla çözüleceğini düşünüyorum.

      Sil
  9. abi otobüsü alıyorum direct9 filan bişiler dio moddan önce yoktu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin aldığın hatalar benim içime doğmuyor maalesef. Tam hatayı vermezsen yardımcı olamam. Açıklayıcı olmalısın.

      Sil
  10. ben oyunu açıyorum projeckt haritasınıseçiyorum başla diyorum oyun yükleniyor sonra bey ekran geliyo ve onda takılıyo ama otobüs aldığımda otobüsü kontrol edibiliyorum ama ekran beyaz kalıyo napabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklenmesi zaman alıyor olabilir. Yükleme bitene kadar hiçbir şeye basma.

      Sil
  11. Yıl 2017 olmus bu harta calısmaz herhalde hocam :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.