Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI 2 - Türkiye Eskişehir Haritası - Türk Yapımı

Çok büyük emekler, uğraşlar, zorluklar, hatalar sonucu artık
OMSİ 2 için Türkiye Eskişehir Haritası Hazır !



Hairta Yapımcısı : oldcitylee - Ercan Çöl 

Durak Sesi Yapımcısı : alicansaglam - Alican Sağlam

_________________________________________________________________

Harita konusunda bir idol haline gelmiş oldcitylee (Ercan Abimizin) Eskişehir iline ait haritasının güncellenmiş yeni hatlar eklenmiş ve OMSI 2 için hazırlanmış yeni sürümü . 
Omsi 1 için olan sürümü sitede bulabilirsiniz. (Tavsiye edilmez)

Eklenenler:


*S32 ve 32 U hatları eklendi.
*Aİ otobüs olarak oyunun kendi MB O305 için Eskişehir Belediye skinleri 
*AI otomobil olarak yeni model araçlar
*Otobüs ve tüm AI araçlar Eskişehir plakalı
*Durak seslendirmeleri alicansaglam tarafından hazırlandı 
*Türkçe Yolcu sesleri eklendi 
Seslendirenler :oldcitylee,Premier , Bizzat kendim 
*OMSI 2 nin çocuk ve yaşlı yolcuları eklendi.
*MAN Lions City 1.2 için Eskişehir Belediye skini eklendi. ArifDesign kardeşime teşekkürler
BKZ :Man Lions City


IBIS KODLARI ve RESİMLER





Kurulum :


Aşağıdaki klasör linkinde bulunan dosyaları indirip 7 zip ile açtıktan sonra sırasıyla 
Egaziscnryobj içindeki klasörü OMSI 2 dizinine atın.
EgaziMapsplnvhcl içindeki klasörleri OMSI 2 dizinine atın.
EgaziHotfix  içindeki klasörü OMSI 2 dizinine atın.
announcements  klasörünü OMSI 2/Vehicles dizinine atın.
değiştirme ve birleştirme sorularına evet deyiniz!

Bunlardan sonra!


Oyunun ana dizininde Scenerobjects/ADDON_gCW yi silin
ardından Egazimpasplnvehcls'ın içindeki oyunun ana dizinine atın.
Egazianimalkosak içindeki klasörü OMSI 2 dizinine atın.


NOT!


Alttaki dosyaları yüklemenize gerek yoktur.

EgaziMB530Repaint&AIbus.7z
EgaziMB0530GRepaint&AIBus.7z
egaziIKRS280Repaint&AIbus.7z

 Linkler

_______________________________________

Yandex
  ( Sağ taraftan arşiv olarak indir derseniz tarayıcı üzerinden tüm klasörleri tek dosyada indirir. Yandex diskime kaydet derseniz torrent hızında indirir. Diske kaydetmek  için bir yandex hesabı gerekir) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mediafire

Burada açılan sayfada solda bulunan her bir dosyaya sağ tıklayarak download dediğiniz takdirde indirmek başlar.


Not !

Yorum Gönder

57 Yorumlar

  1. Bu durak sesleri çıkmıyor dosyasınıda bulamadım eğer imkanın varsa bi yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egazimapsplnvhcl dosyasını indirip kurduğun takdirde sorunsuzsa çalışacaktır durak seslendirmesi. Bu dosyanın içinde bulunan vehicles klasöründe Announcements diye bir klasör vardır ve o klasörün içinde egazi dosyasında seslendirme mevcuttur. Eğer durak seslendirmesini destekleyen bir otobüs kullanıyorsan ve aracın içinde egazi.hof dosyasını attıysan seslendirme aktif olacaktır.

      Sil
  2. alican ben bunu kurdumda bu hatayı aldım bütün güncelleştirmeleri filan yaptım bu hatayı verdi http://i.hizliresim.com/wLllnV.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linklerin ilk hali hatalı idi. Linkler güncellenmişti. O nedenle tekrar indirip kurmakta yarar var. Birleştirme ve değiştirme sorularını onaylaman gerek.

      Sil
    2. yaptım dedigini gene aynı hata..

      Sil
    3. senninki omsi 1 değilmi o yüzden olabilir

      Sil
  3. Aracın yamasını yaptım fakat eskişehir yamasında hat verilmiyor sorun nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egazi.hof doyasını ng272nin klasöründen al bu aracın klasörüne at. İşlem vehicles klasöründe olacak.

      Sil
    2. Teşekkürler işe yaradı uzun süredir bununla uğraşıyordum :) Bu arada yama bomba gibi olmuş elinize sağlık devamını bekliyoruz :D Tek problem hat saatleri çok uzun aynı saatle gitmek için çok yavaş olman gerek bir dahakine bunu da ele alırsanız çok iyi olur :D

      Sil
    3. Görüş öneri ve eleştirilerin için teşekkürler. Yapımcılar olarak iyi oyunlar diliyoruz. Tadını çıkar ;)

      Sil
  4. merhaba ng272 dışında hatları kabul etmiyor (kısa ve körüklü otobüs) harici falsca route diyor bu 1. sorun ikinci sorun ise duraktan yolcu almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, haritadaki hatları sorunsuz kullanabilmen için hof dosyasını kullanacağın tüm araçlara atman gerekir. Bu hof dosyasını omsi/vehicles klasöru içerisinde man nl ng klasöru içinde yani man körüklü otobüsün klasörünün içinde bulabilirsin. Atacağın dosyanın adı Egazi.hof tur. Bu bilgiyi oynadığın tüm harita ve araçlarda kullanabilirsin.

      Öte yandan omsi 2de olan bir sorundan dolayı ibis aletinden hattı yazınca bazen yeterli olmuyor ve yolcu binmiyor. Benim tavsiyem önce ibisten hat çek ardından alt tuşuna basarak oyun menüsünü aç ve bir de oradan hat çek. Çünkü durak seslendirmesini duymak için ibise ihtiyacın var. Iyi oyunlar !

      Sil
    2. hatta sıkıntı yok duyuyorum ancak yolcu binmiyor :((

      Sil
    3. Söylediğimi uygulamadan bana sorun devam ettiğini söylersen olmaz. Önce ibisten sonra oyun menüsünden hat tabelasını yazdırırsan sorun düzelecektir demiştim. Sağ alttaki menüden hat çek.

      Sil
    4. Dediğini yaptım ve sorunum giderildi. Teşekkür ederim fakat Şuan farklı bir sorunum var. Oyunun bir durağında grafik boşluğuna düşüyorum recep gaz mi neydi bunu nasıl çözebilirm?

      Sil
    5. Sorunun tam olarak anlayamadım. Biraz daha açıklayıcı olursan çözüm üretebilirim.

      Sil
  5. Alican Türkçe Yama Nerden :D Bizede Atarmısın

    YanıtlaSil
  6. hocam meraba ben dediklerinizi harfiyen yaptım oyuna giriyorum otobüsü seciyorum hatıta seçiyorum tamam diyorum böyle oluyor sebebi nedir ??

    http://i.hizliresim.com/gl5120.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hattı seçtikten sonra böyle olmaması gerek. Ya otobüs modunda hata var ya da harita dosyalarını yanlış attın. Seçtiğin otobüsün sorunlu olmadığından emin ol. Haritayı tekrar kur. Birkaç dosya çakışsa dahi hata alırsın böyle.

      Sil
  7. otobüs zıplıyor grafik ayarı nedir

    YanıtlaSil
  8. yolcu alamıyorum ne yaptıysam olmuyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  9. Duraklarda yolcu yoksa kurulum da hata yapmışsındır. Düzgün kurulum şarttır. Eğer durakta yolcu var ve sadece ibis aletini kullanarak yolcu almaya çalışıyorsan bir de mabuel olarak hat girmeyi dene.

    YanıtlaSil
  10. durakta yolcu var ibis aletinde yapıyorum manuelde yapıyorum yolcu binmiyor

    YanıtlaSil
  11. Güzergahı yanlış giriyor olabilirsin. 01 yap çıkan yazılara göre bir de manuel yazdır. Ama manuel yazdirmak için bir kaç defa yap. Yani bir kere yap ardindan bir daha manuel yap ardindan bir daha yap gerekirse. Olmadı diğer yönü aynı şekilde dene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yolu denedim yinede yolcu alamıyorum

      Sil
    2. Eğer yolcu var ise ibis aleti falshe route diye hata vermiyorsa sorun yoktur dostum. Sen yanlış hattı seçiyorsundur. Yaptığın işlemi bir video çekerek bana gösterebilirsen nerede hata yaptığını anlayabilirim.

      Sil
  12. alican saglam arkadasım ben herseyi yaptım bir türlü bazı yerler bembeyaz gözüküyor nedeni ne olabilir su an tekrar komple silip yeniden yüklüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grafik ayarlarını düşürmeyi dene. Benim videomu izleyebilirsin. Eksik obje olmadığından ve tüm dosyaları düzgün kurduğundan emin ol.

      Sil
  13. "Sayın Yolcularımız Lütfen Kapı Önlerinde Durmayınız" sesini hangi tuşla yapıyoruz veya kendisi mi söylüyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her durakta durak sesi için Q tuşuna basman gerekiyor. Bunun için de ibis aletinden hat çekmen gerekiyor. Durak isimlerini söylettiğin sürece rastgele bazı duraklarda arkaya ilerleyin sesi de çalacaktır.

      Sil
  14. Ali can sağlam ve tayfası zahmet olmazsa aynı bunun gibi Bursa haritası da istiyoruz.. Kolay gelsin iyi çalışmalar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harita yapmak çok zor bir iş. Şuan İstanbul Metrobüs projesini yapan kişiler var. Destek vereceğim. O çıkarsa zaten OMSI 2 de seviye atlamış oluruz :)

      Bursa işi biraz zor gibi gözüküyor maalesef...

      Sil
  15. alican omsi 2de açmıyor bu haritayım actığında bem beyaz bir görünüm geliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harita dosyalarını eksik yüklemiş olabilirsin. Ve oyuna açılırken her şeyin yüklenmesini bekle. İlk beyaz gözükür ardından kaplamalar yüklenir ve olması gerektiği gibi gözükür.

      Sil
  16. selamunaleyküm haritayı indirdim kurdum gayet güzel elinize sağlık yalnız şöyle bir sorunla karsıkarısyayım trafikteki bazı otobüslerin tekerlekleri gçzükmüyor veya anadolu üni hattında hat aldıgım zaman oyun boslugu görünüyor ve ordan baslayamıyorum bu ve buna benzer oyun boslugu hataları var nasıl düzeltilebilir birde setra aracına egazi.hof dosyasını atmama ragmen setra aracında egazi haritasi(deposu)görünmüyor bu nedenle aracı alamıyorum sorunlarım bunlar yardımcı olursan sevinirim...saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hat seçilmeme durumu eksik objelerden kaynaklı bir sorundur. Harita kurulumunda bir eksiklik olduğunda oluşur.

      Bazı otobüslerin tekerleklerinin gözükmemesi takma pek önemli bir sorun değil.

      Araçta depo seçme kısmı çıkmıyorsa otobüsün klasörüne atmamışsın demektir. Vehicles klasörü içinde Setra klasörünün direk içine atacaksın. Bu sayede sorunların çözüme kavuşur.

      Sil
  17. Durak seslendirmeleri hala çalısmıyor sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığın araçta durak sesi sisteminin olması gerek. Aksi takdirde çalışmaz. Ayrıca ibis aletinden hat çekmen gerek.

      Sil
  18. alican kardeş merhaba.bu eskişehir mapı yükledim aynen dediklerini yaptım.oyuna açılıyor araç sesleri çevere sesleri haricinde bierşey yok,nebir bina ne yol nedurak hiçbirşey.hat alımına kadar seçebiliyorum ama bu dediklerim yok görünmüyor.ne yapabilirim ilgilenir de cvp verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumda hata yapmışsın. Sorunsuz şekilde kurulum yaparsan sorun yaşamayacaksın.

      Sil
  19. peki biz bu yamaları omsi 1 için de kullanabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paylaşım çalışmaz. OMSI1 için yazarsak eğer çalıştırabilirsin.

      Sil
    2. öncelikle yuregıne saglık.eskı sehır mapını yukledın oyun cok ıyı ıbıs denılen aletlede anons yapıyorum.ama yolcular bınerken konusmuyor ses dosyasıda dogru yerde.objelerıde dogru.yardımcı olursan sevınırım

      Sil
    3. Yolcular konuşmak zorunda değiller. Bazen konuşurlar bazen konuşmazlar. Eğer bilet satışını ayarlardan açarsan konuşma ihtimalleri artacaktır.

      Sil
  20. Alican Usta Size Zahmet Olmasa İstanbul Haritası :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur kardeşim

      http://www.kamyoncuyuz.biz/konu-OMSI-2-Istanbul-4-Levent-Sisli-Haritasi.html

      Sil
  21. 7 ziple açmaksak sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
  22. alican abi anonsu nasıl yapcaz eskişehirde bi anlatır mısın ?

    YanıtlaSil
  23. durak isimleri ingilizce hep ya hat ayarlıyamıyomki

    YanıtlaSil
  24. Admin ben bu haritada man otobüsleriyle yolcu alamıyorum ibis kodlarını falan giriyom ama yolcu otobüse binmiyor her durakta aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ibis ile hatti girdikten sonra klavyeden alt tuşuna bas ardindan 92 yazan hat simgesine bas. Oradan da hat bilgilerini girersen yolcular binecektir.

      Sil
  25. 1 announcements klasörü nereye ?
    2 egazianimalksak nereye ?
    3 egazi htfix nereye ?
    4 egazilkrs280repaint 3 adet var değişik değişik bunlar nereye ?
    egaziscnryobj nereye lütfen detatylı anlatın klay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz karıştırsan her şeyin kolay olduğunu göreceksin. Sorduklarının hepsini bulundukları yere atacaksın.

      1- announcements klasörü vehicles klasörünün içindedir. O nedenle onu vehicles içine atacaksın.

      2-Egazianimalkosak klsörünün içinde "Sceneryobjects" klasörü var. Oyunun ana klasöründe Sceneryobjects klasörü olduğu için, içindeki Sceneryobjects klasörünü oyunun ana dizinine atacaksın.

      3-EgaziHotfix klasörünün içinde yine oyunun ana dizininde olan Sceneryobjects klasörü var. O nedenle içindeki klasörü oyunun ana dizinine atacaksın.

      4- repaint yazanları yüklemene gerek yok.

      5- EgaziScnryobj klasörünün içinde yine oyunun ana dizininde olan Sceneryobjects klasörü var. O nedenle içindeki klasörü oyunun ana dizinine atacaksın.

      Önemli!

      Kurulum işlemi yaparken önce bu konuda yazan kurulum talimatını uygula. Ardından indirdiğin dosyaların içinde bulunan "Yuklemeden Once beni Oku !!!!!!!!!.TXT" dosyasındakileri uygula. Yoksa hata alırsın. Eğer bu ikisine göre kurulum yapmadıysan kuruluma baştan başla bir şey silmene gerek yok.

      Sil
    2. hemen deniyorum çok teşekkür ederim alakan için

      Sil
  26. bu modda başka otobus modları kullanıyorum fakat yolcu binmiyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  27. benim hiç bir problemim olmadı ancak hattı aldıktan sonra aracın dış kısmında yazan sayılar çıkıyor ancak nereye gidileceği seçilemediği için yolcu alamıyorum ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  28. ben dediğiniz gibi indirip sıraya göre attım ama oyuna giriyorum gökyüzü geliyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.