Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

ETS 2 Multiplayer Modu ÇIKTI - Nasıl İndirilir? Türkçe Sesli Rehber


Herkese Merhaba,

İşçinin emekçinin köylünün bayramı kutlu olsun !

Bu güzel bayram gününde ETS2 MP yapımcıları tüm dünyada ETS2MP'nin Alpha sürecini başlattılar.

Peki nedir bu Alpha ?

Henüz bu mod çok basit bir aşamada ve yapımcılar hem insanların oynamasını hem de modun oyuncuların görüşleri doğrultusunda gelişmesini istiyorlar. Çok büyük kesim bu modun gerçek olmadığını düşünüyordu tabi ki bir güç gösterisi durumu da var.

Öte yandan tüm ETS oyuncularının aklındaki hayaldi Çoklu Oyunculu oynamak... Tırları alıp kornalaşarak sürmek konvoy yapmak hep hayaldi. İşte bu ekip bunu hayal olmaktan çıkarmak için var gücüyle çalışıyor. Videoda da belirttiğim gibi onlara destek olalım.

Bu videoda modun nasıl indirilip kurulacağını kısaca anlatmaya çalıştım.

Hatırlatmakta yarar var. Çoklu oyunculu (Multiplayer) oynayabilmek için oyunu satın almış olmanız gerekiyor. Ve Steam üzerinden aktifleştirmiş olmanız şart. Eğer oyun size pahalı geliyorsa çok ucuz fiyatlara sizler için Steam Ürün Anahtarı ayarlayabilirim. İletişim formu doldurarak iletişime geçmeniz yeterli.


Bilgiler 

* Bu mod sadece orijinal oyunda çalışır. Oyunun steam sürümünü satın almış olmanız şarttır.
elinizde herhangi bir şekilde tedarik ettiğiniz bir Steam uyumlu ürün anahtarı varsa bunu da Steam'e kaydederek açmanız mümkün. Oyunu herhangi bir şekilde satın aldı iseniz elinizde bir key olması gerek. Onu girerek oynayacaksınız.
* Mod bugün çıktı ve sunucudaki aşırı yüklenme nedeniyle çok büyük bir kesim henüz online oynamadı. Bekleyin. yüklenme azalsın siz de gireceksiniz.
* MP oynarken oyununza yaptığınız modlar gözükmez.
(Sorunsuz bir oyun keyfi için modlarınızı attığınız klasörü farklı bir yere yaşıyabilirsiniz. Gerek yoktur normalde.)
* Oyunun ilk halini satın almış olmanız yeterlidir. Gold DLC'si gerekmez.

* Oyunun normal ksayolunu kullanarak açamazsınız. Kurulum yaparken masaüstüne gelen "Play Euro Truck Simulator 2 Multiplayer" dosyasına tıklayarak açmanız gerekiyor.


Oyunu Steam Üzerinden aktifleştirmek için >>   Euro Truck Simulator 2 Satın Alın

Modu indireceğiniz Site >> alpha.ets2mp.com


Eğer üstteki siteden normal şekilde deneyip de indiremezseniz. Buradan indirebilirsiniz.




Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Steam kütüphanede Euro Truck Simulator 2 bulamıyor. Steam hesabınız özel mi? Evet eğer halka bunu durumunu değiştirin ve tekrar deneyin. ?
    napacığım yardım Edinn ;((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu satın alarak Steame eklemen gerekiyor. Oyunu almadan oynayamazsın diye söyledim zaten. Korsan oyunu desteklemez.

      Sil
    2. nasıl satın alacam oyunu

      Sil
    3. Teknoloji marketlerden gitti gidiyor gibi sitelerden veya direk steam üzerinden almak mümkün.

      Sil
    4. oyunu ala bılecegımız ıyı ucuz ve guvenlı bır sıete varmı ?

      Sil
  2. ets multiplayere girerken d3dx9_43.dll yaziyor ve acmiyor, bu nedir ?

    tsk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satın alacaksın oyunu. Steam üzerinde dosya kontrolü yaptır ve eksik dosyaları yüklet.

      Sil
  3. ben key girdim sonra ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacı açık konuşmak çok zor değil. Keyi nereye girdin n'aptın açıkla. Bende senin ne yaptığını bileyim. Steam üzerinde atifleştirme yaptıysan her şeyi videoda gösterdim. Videoyu uygula ve oyna..

      Sil
  4. Kardeş bi yardım etsene konuşabilirmiyim senle ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim Formu doldur bakarım.

      http://www.alicansaglam.com/p/iletisim-formu.html

      Sil
  5. DVD den yükledim STEAM a nasıl kaydedebilirim YARDIM !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DVD kutusundan çıkan kodu kullanabilirsin.

      http://www.alicansaglam.com/2014/05/steamden-urun-etkinlestirme-resimli.html

      Sil
  6. hocam selamlar oyunu orjinal aldım steame kaydettim.mp modunu aktif etmeye çalışıyorum ama unsupported game version to play ets 2 mp you need to have ets2 1.10.1s(steam release)hatası çıkıyor.güncelleme yaptım ama yine aynı hatayı veriyor.yardım bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. hocam oyunu orjinal aldım.steame yükledim.sizin anlattığınız şekilde yaptım ama hata geliyor.fatal error to pla ets2mp you need to have ets2 1.10.1s(steam please)hatası geliyor ne yaptıysam olmuyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alpha.ets2mp.com sitesinden sürekli yeni modu indirmelisin. Sürekli güncellenir ama otomatik güncelleme yok. Devamlı kendin indirip kuracaksın.

      Sil
    2. admin sen bize bu mp modun rar. dosyasını atamaz mısın ??

      Sil
  8. kardeşim orjinal ucuza nerden alabilirim link verebilirmisin güvenilir biryer ? mesutbasak@mns.com burdan ulaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.