Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

ETS2 Multiplayer - 3 Mayıs Güncellemesi [KONU GÜNCEL]




30 Nisan itibariyle çıkan mp modunun hatalarını gidermek isteyen ekip. İlk günden çok yaşanan sorunları çözmek için küçük bir güncelleme daha çıkardı. 

Yeni sürüm numaramız 0.1.0.1
Yapımcılarımız modun farklı yerlerde upload edilmiş olmasını hoş karşılamadıkları için

 direk onların sunucularından link koydum. 

KURULUM !!

Eski sürüm yüklü ise denetim masasına girerek onu kaldırın. Ardından alttaki linkten indireceğiniz dosya üzerinden kurulum yapın. 
Direk "Program Files"a kurulum yapabilirsiniz sorun olmaz. 


Kurulumdan sonra "Play Euro Truck Simulator 2 Multiplayer" simgesine tıklayarak oyuna girebilirsiniz. 

Neler Değişti?

EU1 Serverı artık 3000 kişilik oldu.
Performans iyileştirmeleri yapıldı.
Çarpışma sorunları giderildi.
Bazı sistemlerde yazı ile ilgili sorunlar giderildi.
Sunucu kimlik doğrulaması eklendi. (Artık hurra oyuna dalış olmayacak)
600ms ve üstü yüksek ping değerlerine destek verildi. 

(Not: "Artık herkes windows 8.1 bile geçmelidir." - alicansaglam)

Kurulum: Denetim masasına girerek eski sürümü kaldırın ve yerine bunu kurun. Eğer daha önce bu modu kurmadıysanız direk kurulum yaparak oynayabilirsiniz. 


Mod Hakkında Ayrıntılı Bilgi ve İndirme Linki İçin TIKLAYIN 


Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Alican merhaba kolay gelsin dostum,gerçekten çok sevindim bu oyunun online olmasına,peki hala oyunun orjinal olması gerekiyormu?Bugün bunu okuduktan sonra oyunu 2 yere sordum fakat ellerinde yokmuş oyüzden soruyorum.Sorunsuz bir şekilde çalısıyormu? Net bilgi verebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mod Steam ile bağlantılı çalıştığı için orijinal olması şart. 20TLye sana oyunu ayarlayabilirim. Satın almak çok kolay. Sorunsuz diyemem çünkü henüz alpha server kapanıp açılıyor takılıyor vs ama sonuçta bu bir hayran yapımı mod ve biz oynarken çok eğleniyoruz. Kesinlikte oynanması gereken bir mod.

      Sil
  2. "Artık Herkes Windows 8 Geçmeledir" Ama Paralı

    YanıtlaSil
  3. Steam kütüphanede Euro Truck Simulator 2 bulamıyor. Steam hesabınız özel mi? Evet eğer halka bunu durumunu değiştirin ve tekrar deneyin
    hata bu indiremedimm

    YanıtlaSil
  4. usta ben ping hatası alıyorum oyunun içinde daha oyuna başlayalı 5 dk olmadan ve offline oluyorum çözümü nedir

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.