Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OMSI [1-2] Otobüs Modu - Setra S 215 UL


Otobüs kaliteli bir çizim ve ayrıca arka kapak açıldığında dönen aksamlı motor görülebilir , yan kapaklarda açılabiliyor. 

Yapımcı Ekip

L.M.M.W.(Otobüs),
Danny, Some1 & Perotinus (Mod-Paketi),
Chris12 (Otomatik Şanzıman),
Lasse (Matrix),
Morphi (Ses),
fw-online (Tester,
Onkel Hugo(Düzenleme)

OMSI 1/2 için versiyonları mevcut. 
 Konu Alıntıdır: Orijinal Paylaşım Adresine Gitmek için Tıklayın.

Kurulum: İndirdiğiniz rar dosyasını açın. Omsi 2 klasörüne girin. İçinden çıkan iki adet klasörü oyunun ana klasörüne çıkartın. Değiştirme ve birleştirme sorularını onaylayın. 

Omsi 1 ve 2 için ayarlanmıştır. Hangi oyunda oynamak isterseniz onu indirin.
İndirdiğiniz dosyayı 7z zip programı ile açın.


Yorum Gönder

25 Yorumlar

  1. ertugrul arkadsım bu dosyaların fonst dosyasını nereye atmamız gerekir 7zip le acıp öyle atıyorum bunla ilgili not eklersen seviniriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul kim ? :D Kurulum yönergesi elkedim. İki klasörü de ana dizine çıkartacaksın. OMSI2nin kurulu olduğu klasöre yani :) İyi Oyunlar...

      Sil
    2. özür dilerim kardesim yanlıs isim yazmısım bazen yazarken karıstırıyorum kusuruma bakma

      Sil
    3. han i dos yada kulumu bulamadım


      Sil
    4. ben bulamadım kulumu ?

      Sil
  2. peki bu klasörleri omsi1dede aynı yere mi çıkartıcaz. :-?

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim teşekkürler çok iyi mod..çizimi özellikleri güzel

    YanıtlaSil
  4. haritanın adını yazabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harita bizlerin emekleriyle yapılan Türkiye-Eskişehir haritasıdır. OMSI 2 indirme linki altta ;)

      http://www.alicansaglam.com/2014/01/omsi-2-turkiye-eskisehir-haritas-turk.html

      Sil
    2. teşekkürler elinize sağlık

      Sil
    3. ALİCAN ABİ BU OYUNU İNDİRDİYİMİZ ZAMAN NERDEN KURMAMIZ GEREKİYOR

      Sil
  5. yolcu alamıyorum ne yapıcam ?

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. indirdiğin dosyanın içindeki Fonts Ve Vehicles Klasörünü Omsinin Kurulu Olduğu Yere Direk At -- KURULMUŞ OLUR *--

      Sil
  7. Selam AliCan Sağlam Kardeş İlk Öncelikle Paylaşımların Çok Güzel Eline Sağlık...Ama Dikkatim Çeken Hep İstanbul Ve Eskişehir...Eğer Ankaradaki Ego Yamasını Yaparsan Sevinirim... Yaparsan Çok Teşekkür Ederim...Yapmazsan Canın Saolsun... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu araç için istiyorsan üzgünüm ki yapamam. Daha popüler araçlara daha çok oynanacak modlar yapmayı tercih ediyorum.

      Sil
    2. bu araç için değil mesela mb0530 citaro G körüklü İETT sarı damalı değilde onu körüklü ego yamsı yaprsan sevinirim tıpkı city bus münichteki gibi

      Sil
    3. Seni mi kırıcam yaparım önümüzdeki günlerde ;)

      Sil
    4. Teşekkür Ederim... Alla h senden razı olsun... (h) :)

      Sil
  8. alican sağlam oncelıkle yamalarını cok begenıyorum bir sorum olacak bmc 260 cb yapabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otobüs modu yapmıyorum ne yazık ki. Bu konu üzerinde çalışan arkadaşlarım vardı. Çıkarsa sağlam bir mod elbette bilgilendirme yapılır.

      Sil
  9. alican saglam kaç aydır bmc yaması çıkacak dıye beklıyorum böle bi mod omsi 2 için çıkacakmı
    ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir duyuru yapmadık. Henüz bir paylaşım yok.

      Sil
  10. alican abi saol kasma yapmıyo otobüs güzel bi skin çıkartır mısın iett omsi1-2

    YanıtlaSil
  11. Abi Omsi 2 İçin Elazığ Yada Malatya Boyamalı Bi ARaç Koysan ? olurmu lütfen

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.